Volgens mij moet je bij de eerste stappen maar tot halverwege de hoogte van de taart een weggetje uitsnijden. Bij stap vier moet je dus kijken hoe hoog dat weggetje eindigt en een stuk biscuit of cake(cake lijkt me steviger?) er tegen aan plakken en weer uitsnijden tot je onder aan het biscuit gekomen bent. Die plak moet dus net zo dik zijn als jij het weggetje hebt uitgesneden.
Met de eerste zin van stap vier bedoelen ze dat je de hoogte moet meten op het punt waar je originele weggetje smaller begint te worden omdat de twee snijvlakken bij elkaar komen. Om het overal net zo breed te krijgen moet je vanaf dat punt dus de plak erbij zetten.
Ik kan niet zien wat er aan de achterkant van de taart zit, maar ik denk dat je de bovenste laag zo op de laag eronder moet zetten dat hij aansluit op het weggetje van de laag er onder. Het onderste biscuit moet dus net zo breed zijn als de bovenste met die extra plak.
hm.. nou ik hoop dat het een iets duidelijker verhaal is, zo niet dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Succes met puzzelen!