Onderwerp: Ik heb een vraagje......
en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben sinds kort bezig met deze ontzettende leuke en verslavende hobby. Nu werk ik met een handmixer.
Volgens manlief moet dat dus anders kunnen.
Jaaaa duhhhh tuurlijk kan dat maar dat kost dus even wat.
Hij zei dan ga je toch zo'n apparaat aanschaffen nadat ik zo'n mooie Kitchenaid had laten zien! Maarrrrr.. ik ben nog maar net begonnen en dan is het wel een hele investering zo'n apparaat.
Mijn vraag is nu als je nog niet zo heel veel taarten maakt (hopelijk komt daar verandering in want mijn handen jeuken om een taart te maken!) welke machine kun je dan het beste aanschaffen.
Volgens mijn man moet ik gelijk een goede mixer aanschaffen. Er rijden volgens hem ook niet voor niets mooie en dure auto's rond dus zal het in de mixerwereld ook zo zijn!
Dus als het aan hem ligt koop ik een Kitchenaid maar ben ik dat al waard???????????
Ik weet dat er vragen gesteld zijn over welke machine is nu beter maar ik zou graag willen weten ben je als beginnend bakstertje al zo'n dure machine waard of is het dan alleen puur voor de heb?
Ik vind het overigens een erg leuke serie met al die kleurtjes dus mijn voorkeur gaat sterk uit naar een exemplaar in een leuk kleurtje met als leuke bijkomstigheid dat die lekker kan mixen.
Nu weet ik dat dat geen goede keuze is dus please help me!!!!!
Waarom een Kitchenaid of waarom een Kenwood???
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68