1

Onderwerp: [Gezocht] info eetbaar draad

Hoi allemaal!

Heeft een van jullie het boekje "Incredible Edible and other ideas"? In dit boekje schijnt een uitleg te staan over (het maken van) eetbaar draad (edible wire).
Nu gebruik ik spaghetti als versteviging in verschillende fondant/suikerwerken maar wil binnenkort experimenteren met toppers die als een fontein draden omhoog hebben staan waar eetbare 'edelstenen' aan bevestigd zijn. Ik heb het wel'es gedaan met bloembinddraad en zaken die daarop lijken maar ik heb een overduidelijke voorkeur voor compleet eetbare taarten, dus alle tips over eetbaar draad... GRAAG.

Alvast bedankt!

Met zoete groet! Akire

2

Re: [Gezocht] info eetbaar draad

Het zoeken naar informatie hoort niet in V&A :)

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Adrienne (28-11-2010 20:19)

In de shop van Lindy Smith vind je Unbreakable Gel, ook een eetbare draad. ( maar je topic hoort natuurlijk niet in Workshops, dus dat heb ik maar even doorgegeven ;) )

**HA! Hoeft al niet meer :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Oke - thanks. Zat zelf te twijfelen omdat ik rechtstreeks vraag naar het boekje. Maar goed, of het nu in V&A staat of decoreren.... Ben op zoek naar eetbaar draad  ;)

Met zoete groet! Akire

5

eh.... dropveters? Alleen die blijven dan niet rechtop staan..... :s

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Bedankt voor de tip! Lindy's shop heeft inderdaad onbreekbaar gel waar je snorharen of andere eetbare draden van kan maken.

Super. Ik ga bestellen en experimenteren.

Groetjes

Met zoete groet! Akire