1

Onderwerp: Echte Snowglobe

Met recht een snowglobe. Speciaal als dummy voor de kerstmarkt in Vlaardingen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

http://i51.tinypic.com/2up8z80.jpg

groetjes Daisy

Daisy's Cake Bakery - Heemraadstraat 5a - Vlaardingen - www.daisyscakebakery.nlwww.facebook.com/daisyscakebakery

2

Re: Echte Snowglobe

Prachtig! Helaas ben ik niet in de buurt anders zou ik in Vlaardingen de globe in het echie komen bekijken  ;)

Met zoete groet! Akire

Echt heel mooi!!!.

Groeten Esmeralda

Dat moet een gepriegel geweest zijn!
Mooi hoor.... :Y

5

WAUWWWWW die is echt mega gaaf!

6

Wat een werk zal je daaraan gehad hebben, alles zo ieniemini, maar ik vind hem erg leuk geworden, kom al bijna in wintersferen!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

vergeet helemaal te vermelden dat dit uiteraard met inspiratie van Bontetaartje is natuurlijk, dank.

Daisy's Cake Bakery - Heemraadstraat 5a - Vlaardingen - www.daisyscakebakery.nlwww.facebook.com/daisyscakebakery

prachtig zeg!!
als je het goed vind sla ik em op.

Ik zing mijn eigen wijsje!

9

Helemaal leuk, super gedaan!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

10

In 1 woord .... PRACHTIG!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

11

Hier krijg ik echt een "schuddebol-gevoel" bij. Heel erg mooi gedaan!

12

Wauw, wat cool!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

13

Geweldig!

Ja hoor krijg gelijk het winterse gevoel, erg leuk!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

15

Mooi zeg, dat zal je geduld op de proef hebben gesteld!

16

Mooi zeg! Hoe groot is de globe eigenlijk? Oftewel, hoeveel gepriegel was dit?  :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Ik was inderdaad ook benieuwd hoe groot die globe is. En hoe krijg je dat er in vredesnaam zo in? Ik heb er ook eentje liggen, maar zou niet weten hoe dat handig moet.

18

Het is de bol van ik dacht 12 centimeter doorsnede. In de Howto van Bontetaartje die we hebben besteld bij hen, staat het heel duidelijk omschreven.

Ik heb eerst in de halve bol met pettinice de ondergrond gemaakt inclusief de verhogingen, het pleintje en de trapjes. Vervolgens heb ik dit laten drogen zodat je het eruit kunt halen en "los" het dorpje kunt maken. Ik leg het dan wel op een zachte ondergrond, een zakje gevuild met bloem, zodat de ronde vorm in takt blijft.  De huisjes en het kerkje zijn apart gemaakt. Ook door eerst de vorm van de huisjes te boetseren (blokjes) en de dakjes apart te laten uitharden. Toen alles droog was alles samengevoegd als een bouwpakket op de basis en met behulp van Icing de sneeuw erop aangebracht. Vervolgens alles in de bol teruggeplaatst en tegen de binnenkant de sneeuwkristallen geplakt die ik met een uitsteker heb gemaakt. De huisjes zijn ongeveer 2 bij 3 centimeter. Het sneeuwpoje heeft bolletjes van ongeveer 0,5 cm: Dus ja het was wel een beetje gepriegel. Ik denk dat ik er ongeveer 8 uur aan heb gewerkt: Het leuke is wel dat je het heel goed kunt bewaren, ook los van de taart

Groetjes Daisy, en bedankt voor alle complimenten

Dank je wel voor je antwoord!

Ik had niet eens gezegd dat ik het echt super leuk vind, dus bij deze: ik vind het echt super leuk!  :D

20

wat gaaaaaaf!!!!

En wat een klein!

Liefs, Zanoni

21

super leuk!

22

Wat ik ervan vind? Hij is echt superleuk, mooi gedaan! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Wat een leuke snowglobe......echt sneeuwgevoel.....lekker winters!!!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

24

echt een hele leuke!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

25

Ja hij was  echt heel leuk ,ik heb hem vandaag in het echt mogen bewonderen .
ik zag hem staan op de tafel daisy

Groetjes joke