1

Onderwerp: Marian?of ik goed sta,wil toch ff melden

Hallo Marian of Jozien,heb geen idee of ik hier goed sta ,maar gisterenavond omstreeeks een uur of half 8 kreeg ik ineens een melding van Norton dat er en inbraak-aanval poging op mijn p.c. was en dat is me hier nog NOOIT gebeurt,schrok er wel van  (en dacht later in me bedje )moet dit toch maar ff melden en ik was alleen maar hier ingelogd ,blij met me norton ,heb ook wienig verstand van pc's, wat de gevolgen zouden zijn geweest.
taartgroetjes Carla

2

Re: Marian?of ik goed sta,wil toch ff melden

Hoi Carol,

Ook al ben je alleen maar op deze site ingelogd, het wil niet zeggen dat de aanval via deze site kwam. Je had een verbinding met het hele internet.

Hoe dat precies kan weet ik ook niet maar het heeft te maken met cookies die achter gelaten worden en met verbindingen die misschien al via eerdere sites tot stand zijn gekomen :+
Dit is mij ook maar verteld want ik ben ook niet zo thuis in al die computer enge dingen :cool:

Maar gelukkig heeft je virus scanner het opgepikt. Waar zouden we toch zijn zonder die dingen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Re: Marian?of ik goed sta,wil toch ff melden

Ilonka bedankt  :thumb: voor je uitleg,weer wat geleerd, ja deze oude taart wordt nog wel eens wat  ;) hahahaha
fijne dag Carla