Onderwerp: Mijn eerste taart!
Dit is mijn eerste taart met vulling en bekleding.
Het is een Chocolade Mud Cake met kersenjam (volgende keer ruimer vullen) en Dulche de Leche ertussen en Chocolade ganache er overheen.
Het was voor een Halloween feestje met een vriendengroepje.

Pompoentjes gemaakt met fondant, zelf gekleurd. Bolletje maken en met een prikkertje de randjes er induwen, dan met een bolletje dat aan het uiteinde van een theelepel zat indeuken aan de bovenkant en vervolgens groen steeltje erop met beetje water en aanduwen geplakt.
Tekst gemaakt met kant en klare icing tube zwart. Hierop mijn Wilton tip gezet met een ring van de standaard coupler, moet werken volgens de beschrijving. Ellende dus. Die ring schoot er constant af, ook met de andere ring die ik had. Dus goedvasthouden en voorzichtig knijpen.
Mijn icing gemaakt en zelf gekleur met Wilton gel. Het is de icing die ik hier in de shop besteld had. Met mijn Hema handmixertje van 220wat geklopt.. en wat er op de verpakking staat klopt
die moest ik af en toe even uitzetten, want hij had het zwaar!! Ik denk er aan een andere te kopen maar waar doe je goed aan?? ik wil nog niet honderden euro's aan een mixer spenderen want ik begin net. Tips voor de icing? voor een betere mixer?
Toen ik de deksel van mijn Cake caddy eraf haalde vulde de de ruimte zich met chocolade geur. De taart is zwaaaar van smaak. De meiden in de groep konden toch even later een tweede stuk niet weerstaan!!
Toch vind ik het mooiste van de taart, uiteindelijk het aanbieden, niet eens het zelf ervan eten. Ik heb een reepje van een cm op en meer hoef ik niet
.
Volg me op Twitter!! : http://twitter.com/#!/MrBreeVandeKamp
Dank jullie voor jullie complimenten!
Je moet even goed prijzen verglijken op internet 
Het is de eerste machine (design)bovenaan de pagina