Onderwerp: kan botercreme ook met fijne tafelsuiker?
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, namelijk: kun je botercreme ook maken met zeer fijne tafelsuiker ipv poedersuiker?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kan botercreme ook met fijne tafelsuiker?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, namelijk: kun je botercreme ook maken met zeer fijne tafelsuiker ipv poedersuiker?
Nee dat lost volgens mij nooit op en blijft het knarsen tussen je tanden en is niet handig met afsmeren.
nee denk inderdaad dat je korreltjes blijft houden .
Dat blijft grof van structuur. Heb je een blender? dan kun je zelf poedersuiker maken van gewone suiker. Stop wel vaak tussendoor, want het gaat verschrikkelijk stuiven en zo nu en dan moet het deksel eraf, anders kan de druk te hoog worden (heeft ooit iemand mij verteld en dus doe ik dat ook altijd maar)
Je kan wel meringue botercreme maken met kristalsuiker.
Dank jullie wel voor de snelle reactie.
Ik wilde kaneelsuiker gebruiken, maar hou het nu toch maar op poedersuiker en doe er dan kaneelpoeder bij.
Dat blijft grof van structuur. Heb je een blender? dan kun je zelf poedersuiker maken van gewone suiker. Stop wel vaak tussendoor, want het gaat verschrikkelijk stuiven en zo nu en dan moet het deksel eraf, anders kan de druk te hoog worden (heeft ooit iemand mij verteld en dus doe ik dat ook altijd maar)
dat moet je niet doen, gaan je messen van je blender kapot van en je krijgt toch nooit poedersuiker...
en t kan wel met tafelsuiker maar dan moet je het bijwarmen met bv een verfafbrander zodat t ook smelt... en dan niet zo erg dat je boter smelt maar dat t gewoon warm word
dat moet je niet doen, gaan je messen van je blender kapot van en je krijgt toch nooit poedersuiker...
inderdaad! heb het wel eens geprobeerd, maar knarste nog als een gek! wat, als ik me goed herinner, wel kan, is zo'n ouderwets ding waarmee je koffiebonen maalt... weet ff niet hoe je het noemt!
Dat is een koffiemolen
Dat is een koffiemolen
uiteraard *slaat zichzelf voor de kop* ik doe mezelf graag voor als intelligente en wereldwijze dame maar soms... *proest*
BiancaB schreef:Dat is een koffiemolen
uiteraard *slaat zichzelf voor de kop* ik doe mezelf graag voor als intelligente en wereldwijze dame maar soms... *proest*
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kan botercreme ook met fijne tafelsuiker?