Onderwerp: "vier dat je beter bent" cupcakes
Ik was pas een week ziek. In het weekend na deze week had ik het in mijn hoofd gehaald om cupcakes te maken voor mijn collega's. Dat vinden ze helemaal niet erg, maar ze denken wel steeds dat ik jarig ben
Dus zijn het " ik vier dat ik weer beter ben" cupcakes geworden. Voor een parade misschien niet zo bijzonder, maar ik wilde ook mijn cupcake courier even showen
! Op T&T gekocht, wat een ideaal ding!
Het zijn:
Chocolade cc's met pindakaas botercreme. Jemig wat is dat lekker zeg. Je zou de cupcake gewoon weg willen laten en het spul zo opeten.
Het waren trouwens Halloween/herfst vormpjes. Maar die ga ik dus niet meer in de courier doen, want ze hebben nogal de neiging om om te kiepen.
Chocolade cc's met mintbotercreme. Het minst populair bij mijn collega's, maar ik vind het zelf zo lekker...
En vanille met "gewone" botercreme. Het was de bedoeling er bloemen van te spuiten, maar dat ging dus totaal niet. De bc was te zacht, en ik had geen zin meer om te wachten. Dus maar toefjes gedaan, dat staat altijd gezellig.
Niet op de foto: honey spice cupcakes van de mix.
Meteen een vraagje: ik kreeg de kleurstof niet egaal gemengd. Wat kan ik dan het beste doen: in de koelkast zetten en later nog eens proberen of gewoon blijven mixen?
edit: ik zie nu pas dat ze gedraaid op de foto staan. Dat is het nadeel van mobiel-foto's, ze zijn toch altijd anders dan je denkt...