1

Onderwerp: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Mijn handmixer kan eigenlijk niet meer hebben dan een simpel pannenkoek beslagje, dus eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe..

De kennie vind ik prachtig en zal denk ook super werken, maar daar heb ik het budget op het moment echt niet voor.

Nu ben ik aan het rondkijken en de BOSCH MFQ3560 lijkt me wel wat.

Iemand ervaring met deze mixer? Ik hoor het graag!!

2

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

met die mixer niet; ik heb van mijn kleine budget een Braun multiquick 500 watt handmixer gekocht en daar mix ik alles mee. als ik heel de avond moet mixen: 2x biscuitmix 10 minuten, botercreme en vulling wordt hij wel warm, maar gaat als een trein. Die sterkte van 500 watt vind ik wel erg prettig. Suc6 met kiezen! groetjes van wensTaart-je

voortaan wensen met een Taartje i.p.v. een kaartje... door wensTaart

3

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Bedankt voor je reactie!

In verhouding vind ik die braun handmixer dan nog redelijk duur, heb de bosch met kom en standaard nu gevonden voor 59 euro, vind dat wel een schappelijk prijsje geloof ik.. Het lijkt me heel fijn om m'n handen vrij te hebben tijdens het mixen :Y

4

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

ok, dat is goedkoop voor met kom..wel 450 vermogen... ik betaalde voor die Braun iets van 55 euro...maar handen vrij is altijd prettig!

voortaan wensen met een Taartje i.p.v. een kaartje... door wensTaart

5

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Ik heb een ander merk mixer met kom, mijn ervaring is dat het makkelijk is dat je je handen vrij hebt maar ik vind niet dat hij heel goed alles door elkaar mixt. Die bosch ziet er hetzelfde uit
Bij de Kennie heb je een hele grote garde die door de hele kom gaat. De goedkope draait wel maar komt niet goed bij de zijkanten. Al was mijne goedkoop ik had net zo goed een gewone handmixer kunnen kopen.
Voor mij is het ook nog even door sparen want ik heb ook het geld niet zomaar liggen  :s

6

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

wenstaart, 55 euro valt dan nog mee, had even snel online gespiekt en kwam prijzen boven de 75 euro tegen...

Moon, ok, dat is wel een nadeeltje dan inderdaad...

pfff lastig, nog maar even goed over nadenken! meer tips en reacties zijn welkom!

7

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Bij vraag en aanbod stond ook een tip over de mixer van de lidl, ook met kom!

8

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Zoldertje, die tip had ik gezien idd, alleen is de actie al voorbij :(

9

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Oepsie sorry! Maar wie weet hebben ze ze nog? Bij ons blijven er vaak dingen van de aanbieding doorlopen naar een volgende week, als er wat overblijft!

10

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Ik kan natuurlijk allicht even bellen! Ga ik nu doen!

11

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Hmmm telefoon nummer is nogal moeilijk te vinden.. donderdag maar eens kijken, zit nu helaas met 2 zieke kids thuis..

12

Re: Heeft er iemand ervaring met de volgende mixer?

Ik heb de Bosch mixer, ook budgetkeuze geweest, vind het een heel prettig ding. Hij mixt alles goed door dus geen bodem met ongemixte dingen o.i.d.. Heb er via de Bosch site een extra kom bij besteld kan ik vast het ene klaarzetten terwijl het andere mixt.

Het enige minpunt vind ik dat hij niet zo heel groot is dus ik merk dat als ik ga mixen voor een biscuit van 25 cm of meer (en ik wil een beetje hoog) dat ie het iets minder stijf klopt dan bij kleinere hoeveelheden, meestal mix ik dan nog heel even na met de hand iets verder bij de bodem vandaan, maar vind het niet heel erg.

Verder prima ding :)
Succes met kiezen!

Say YES with joy. Say NO without fear.