1

Onderwerp: Diverse updates in sticky's en huisregels

Het was in Babbel na het bakken al genoemd, maar wijzigingen horen natuurlijk ook in 'Over de site' :)

De oplettende lezer heeft al gezien dat we in alle rubrieken, behalve de regio-rubrieken, de sticky's hebben geupdate. Vanwege de exponentiële groei (vind het zo'n mooie uitdrukking, maar volgens Wikipedia mag ik hem niet gebruiken :+) van ons forumpje was er weer behoefte en noodzaak eea na te lopen en aan te passen. Werp er eens een blik op, zou ik zeggen ;)

Ook de gewone regels waar je bij registratie mee akkoord gaat en die altijd gelden, hebben we even doorlopen. Eén van de wijzigingen is het  "Uppen" van topics. We vinden dit geen goede ontwikkeling, vandaar dat we er wat over hebben toegevoegd.

Vragen? Laat je horen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Diverse updates in sticky's en huisregels

is het misschien een idee om in de sticky's met regels ook aan te geven dat het prettig is om een duidelijk onderwerp te gebruiken? Meestal ga ik nl voorbij aan de berichtjes met onderwerpen als "help" of "spoedje" omdat er nog zoveel berichten staan waar je wel aan kan zien wat men wil weten. En ik denk dat ik niet de enige ben. (En als ik al eens wat meer tijd heb en toch die berichten open, dan blijkt idd vaak dat ik het antwoord ook niet weet.)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mja, het staat er wel:

• Gebruik een duidelijke topic-titel die het onderwerp van je vraag aangeeft

maar ja, dat is al op regel 4, da's wel al een héél eind lezen ;)
Zal het toevoegen aan de sticky's per rubriek :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Marianne schreef:

maar ja, dat is al op regel 4, da's wel al een héél eind lezen ;)

:lol:

Ik zal ook weer eens braaf alles een keertje doorlezen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>