1

Onderwerp: betekenig afkortingen

Ik ben nieuw op dit forum en kom termen tegen die ik niet ken.
Nu ben ik wel zo nieuwsgierig dat ik de betekenis wil weten.

Ik kan geen afkortingen/termenlijstje vinden. Klopt dat? Of zie ik ze over het hoofd?

Wud = wist u dat

Meptaartje = ????? :s

Wie helpt, vult aan of verwijst mij door naar een topic waar dit al instaat??

Re: betekenig afkortingen

heb je de zoekfunctie al gebruikt? als je zoekt op
wud
en rubriek babbel na het bakken en over de site selecteert, vind je je antwoord.
hetzelfde geldt voor meptaartje, alleen dan in rubriek bakken & vullen en taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

een meptaartje is een klein taartje voor de jarige (meestal voor de eerste verjaardag) zelf.
dan is het leuk om het kind lekker te laten graaien en meppen in de taart. maar om dan de hele taart te 'verpesten' is zonde..
dus een klein taartje om zelf van te smikkelen.

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

riannebianca schreef:

een meptaartje is een klein taartje voor de jarige (meestal voor de eerste verjaardag) zelf.
dan is het leuk om het kind lekker te laten graaien en meppen in de taart. maar om dan de hele taart te 'verpesten' is zonde..

geef een man een vis en hij heeft eten voor één dag. leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven

ik geef de manier om zelf haar antwoord te vinden, zodat ze het de volgende keer als ze zich iets afvraagt, ook zelf kan vinden :Y

groetjes Tirza     

5 Laatst bewerkt door riannebianca (08-08-2010 12:54)

tipsytaartje schreef:
riannebianca schreef:

geef een man een vis en hij heeft eten voor één dag. leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven

ik geef de manier om zelf haar antwoord te vinden, zodat ze het de volgende keer als ze zich iets afvraagt, ook zelf kan vinden :Y

ook helemaal goed hoor. onze reacties kwamen op hetzelfde moment zie ik.. anders had ik het gewoon bij jou reactie gelaten. maar nu stond mijn reactie er toch al..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

riannebianca schreef:

ook helemaal goed hoor. onze reacties kwamen op hetzelfde moment zie ik.. anders had ik het gewoon bij jou reactie gelaten. maar nu stond mijn reactie er toch al..

O inderdaad dat had ik niet gezien ;) snorry :)

groetjes Tirza     

7

dank jullie beide hartelijk.