1

Onderwerp: Sneller bladeren

Hi,

Vandaag zocht ik inspiratie voor spannende boobies.
De 18+ geopend en begonnen bij het begin.
Maar als je veel plaatjes wilt bekijken kost dit best veel tijd.

Bij je mail kun je bijv je eerste mail openen.
Vervolgens als je in de mail zit kun je bladeren naar de volgende/vorige mail zonder de eerste te sluiten en dan de volgende te openen.
Hierdoor blader je sneller door je mails heen en kost het veel minder tijd.

Is zo'n blader systeem misschien ook wat voor hier?
Dan open je gewoon 1 topic en vervolgens scrol/blader je verder zonder telkens te sluiten en openen.

Have a Nice day!

2 Laatst bewerkt door Karin09 (19-06-2010 21:48)

Re: Sneller bladeren

Als je het volgende ingeeft: ..........zoektekst: *jp*g* en rubriek 18+ aanvinken...........kun je door alle 18+-taarten bladeren.......

3

Machanda schreef:

Is zo'n blader systeem misschien ook wat voor hier?
Dan open je gewoon 1 topic en vervolgens scrol/blader je verder zonder telkens te sluiten en openen.

Het klinkt heel mooi, maar ik ken geen forumsoftware die die optie heeft en het hier zelf in programmeren is voor mij een brug te ver.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Karin09 schreef:

Als je het volgende ingeeft: ..........zoektekst: *jp*g* en rubriek 18+ aanvinken...........kun je door alle 18+-taarten bladeren.......

Wat een geweldig goeie tip!! nog wel een aanvulling: je moet wel aangeven dat je de resultaten als berichten weergegeven wilt hebben.

5

djehr schreef:
Karin09 schreef:

Wat een geweldig goeie tip!! nog wel een aanvulling: je moet wel aangeven dat je de resultaten als berichten weergegeven wilt hebben.

Oeps......vergeten   :o je hebt gelijk............anders valt er nog niks te bladeren idd........thanks voor de aanvulling!

Karin09 schreef:

en als je dan ook nog  onderin 'als berichten' aanvinkt zie je het ook in 1 oogopslag

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Wat een geweldige tip! Bedankt!

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

8

Kijk, dat gaat al veel sneller.
Maar de lijst die ik dan krijg ik een stuk korter.
Heb meerdere borsten foto's gezien die nu niet in deze lijst staan.
Dat zal wel te maken hebben met hoe de foto als bijlage wordt gezet neem ik aan.

Have a Nice day!

9

Is iets wat in een ander topic in over de site ook al staat......waar het door komt is niet helemaal duidelijk helaas.

Waarschijnlijk zie met je met zoektekst *img* weer anderen........