Onderwerp: M'n nieuwe sugargun!
Even m'n hart luchten over m'n nieuwe sugargun. Gisteren voor het eerst gebruikt. Vol goede moed begonnen aan een simpel wit randje... Pfffff..... eigenwijs dat ik ben, toch eerst gewoon zo proberen met witte fondant. Nee, dat had niet echt het gewenste effect
Toen crisco erin. Hielp ook niet veel. Toen warm gemaakt (de fondant ih ), dat hielp gelukkig wel! Had alleen wel als nadeel dat daarna de fondant heel snel hard werd en dus niet bleef 'kleven' aan de rest van de puzzel, en ook nog snel brak... Dat was het dus ook niet helemaal.
Nou ja, toen nog een randje zwart eromheen. Geprobeerd met crisco door de fondant heen. En dat lukte wel! Was nog wel even hard knijpen, maar kwam wel een mooie sliert uit Dus toen was ik helemaal trots op mezelf
hihi. Alleen die witte sliert heb ik maar niet meer opnieuw gedaan.
Ik weet nu dus hoe hij werkt, maar snap nog steeds niet hoe jullie de mooiste dingen eruit krijgen. Ik moet denk nog een beetje leren hoe hij echt makkelijk werkt... Maar dat komt vanzelf wel, ik blijf gewoon oefenen! Als iemand nog tips heeft, zijn die welkom!