Onderwerp: Mijn 2e bruidstaart
De 2e keer dat ik een bruidstaart heb gemaakt, dit keer voor een bruiloft voor vrienden voor 40-50 mensen. Maar het mochten kleine stukjes zijn omdat ze het vlak voor het eten gaan aansnijden.
De bruiloft is pas 2 juli maar omdat ik de dag ervoor van vakantie terug kom heb ik 'm nu gemaakt en vriezen ze het zelf in. Flinke instructielijst dus meegegeven
Hoewel er wel een aantal schoonheidsfoutjes inzitten ben ik redelijk tevreden. De impressiemat (bedankt Karin!) bleek niet zo makkelijk als ik dacht dus is niet zo netjes geworden en bij de taart met letters wilde ik het marsepein nog iets verschuiven maar daardoor is er een bobbel in gekomen. Grrr...!
Het bruidspaar vond 't gelukkig erg mooi en waren dik tevreden, ik heb er zelfs een 'fooi' voor gekregen.
1 taart is chocobiscuit (kruimelt dat bij jullie ook zo erg?) gevuld met aardbei jam & aardbeibavarois en banketbakkersroom, de andere 2 zijn gevuld met chocoganache en bbr.
Tips wil ik graag horen, ik leer er altijd veel van!
De roosjes vond ik trouwens zelf erg goed gelukt, ik heb ze met pearl spray bespoten voor extra mooi tintje.