Onderwerp: Wie heeft er wel eens gewerkt met soya slagroom

Wie heeft er wel eens een taart gevuld met soya slagroom
(soyatoo) is dit te vergelijken met gewone slagroom ?

Kan ik dit gewoon gebruiken voor de rest van mijn visite of
heeft dit een hele andere smaak :nooo

Alle adviezen zijn welkom

2

Re: Wie heeft er wel eens gewerkt met soya slagroom

Je moet mensen wel even de tijd gunnen om te antwoorden. Dit heb je in het topic ook gevraagd.

En je staat in over de site. Dit heeft daar niks mee te maken. Ik ga het melden en dan word je topic verhuisd naar het goede gedeelte van de site.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

de rubriek 'over de site' is voor vragen over de site zelf, dus niet de inhoud ervan. Dit had je kunnen zien als je de topics in de betreffende rubriek had gelezen.

[move]--> bakken&vullen

het is trouwens niet nodig om je vraag 3 keer in verschillende rubrieken te stellen.
als je een topic opent met je vraag en in de juiste rubriek staat, krijg je sowieso antwoord

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

sorry was even aan 't zoeken maar kon de rubriek niet meer terug vinden er ging dus iets fout  :nooo

in mn mailtje staat hoe je je eigen topics en berichten kun terug vinden  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

soyatoo slagroom heeft ongeveer de zelfde structuur als gewone slagroom (iets steviger) en het smaakt totaal anders. Zelf doe ik er dan wat doorheen. B.v. fruit of jam. Het is ook erg lekker om de bavarois van de hebshop ermee te maken. En dan met limonadesiroop ipv water.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Hallo allemaal, ik heb gisteren toch de stoute schoenen aan getrokken en ben begonnen om een vulling te maken, ik heb in het recept van de aardbeienmousse de slagroom vervangen door soyaslagroom.... ik had alleen de soyatoo niet in de koelkast gelegd.

Toen mijn mousse klaar was zag het er een beetje vreemd uit, en het was veel te dun om te vullen, wilde het al bijna weggooien.

Toch terug gezet in de koelkast en vanmorgen het zag er echt uit als een mousse lekker stevig, en helemaal niet onbelangrijk, hij is
heerlijk :9 ik heb vanavond een bolcake gemaakt van een biscuitdeeg en de vulling gebruik in laagjes met het recept van de bakkersroom en als toetje geserveerd (het was tenslotte een proefbaksel) er tussen nog een laag met verse aardbeitjes.

Iedereen heeft gesmuld, ook de mensen die wel koemelk mogen
en altijd zitten te piepen over de soya, ze hadden het niet geproeft :D

De bakkersroom heb ik trouwens gemaakt met geitenmelk, smaakt
bijna hetzelfde als volle melk (misschien een tip voor iemand anders)

Als ik de echte taart af heb voor a.s. zondag mail ik nog even een foto