1

Onderwerp: oeps, wéér een verslaving!

Hallo allemaal,

Jullie hebben het al over verslavingen gehad, en ik vrees dat ik er nu ook aan moet geloven. Ik dreig niet alleen verslaafd te raken aan het taarten bakken, maar ook aan deze site. Toen ik hem vrijdagavond voor het eerst bezocht, heb ik tot half 2 's nachts zitten surfen! Ik kon niet ophouden met jullie prachtige creaties te bekijken en te bedenken of mij dat ook allemaal zou lukken. Wat een inspiratiebron zeg!

Nu moet ik eigenlijk werken, maar ik heb veel meer zin om te bakken en op het forum rond te snuffelen.

Ik vergeet door mijn enthousiasme helemaal te vertellen wie ik ben. Ik ben Katja uit Rotterdam en ik ben zo'n twee jaar geleden begonnen met bakken. Vooral muffins en cupcakes. Daarbij ging het mij vooral om verschillende recepten en smaken uit te proberen. Ik decoreerde eigenlijk niet.

Vlak voor pasen kocht ik een cupcake-standaard en dat inspireerde me om wat meer te decoreren. Het leuke ervan is dat je met een paar kleurtjes al een prachtige presentatie hebt. Ik heb voor mijn jaarlijkse paasbrunch petitfours gemaakt met daarop chocoladehaasjes en -kuikens van de AH. Zag er leuk uit en was erg lekker maar bijzonder veel werk!

Begin juni maakte ik voor een vriendin drie kleine prinsessentaartjes die echt allerschattigst waren, al zeg ik het zelf (vergeten foto van te maken, stomstomstom). De prinsesjes kwamen van de Bristol (2,50, in allerlei kleuren) en die zet je gewoon in een kleine tulband. Heel leuk om aan kleine meisjes cadeau te doen. Ik maakte toen ook mijn eerste barbietaart, die er heel leuk uitzag, maar minder lekker was om te eten omdat ik niet wist dat hij lekkerder was met vulling erin.

Ik ben nu nog veel meer van plan op bakgebied en

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

2

Re: oeps, wéér een verslaving!

Hoi Katja,

Ja verslavend is het wel hoor, het maken van taarten, maar ook het forum.

Heel veel plezier hier.

Groetjes marlies

groetjes marlies

3

Re: oeps, wéér een verslaving!

ben verslaafd aan beide. Zelf op het werk log ik een paar keer per dag in om te kijken of er nieuwe taarten zijn gemaakt. Vol bewondering kijk ik ernaar aangezien ik zelf net begonnen ben. Hopelijk in de toekomst worden mijn taarten ook zo mooi. Ik haal in iedergeval inspiratie van dit alles. En ja je moet natuurlijk wel foto's maken van al het werk wat je maakt, gewoon voor jezelf om er ook trots op te kunnen zijn!!!!

4

Re: oeps, wéér een verslaving!

Nou, ik ben ook al verslaafd aan deze site. Al die prachtige taartjes, ik kan er naar blijven kijken en doe meteen een hoop inspiratie op.
Ik word ook helemaal hebberig van de webwinkel.... al die spulletjes zou ik het liefst meteen aanschaffen.

Enne.... natuurlijk welkom hier. Ben zelf ook pas nieuw hoor, haha

Groetjes Ingrid

5

Re: oeps, wéér een verslaving!

Hallo Katja en welkom!!!

Ja, ik denk dat je verhaal voor een ieder van ons heel herkenbaar is!
Zowel het bakken als het kijken naar andermans/vrouws baksels is een verslaving... waaraan je soms gewoon moet toegeven... ;)

Ik kan je daarom niets anders dan veel succes en plezier wensen en ik hou je aan je gezegde: "foto's maken!!!!!!" en natuurlijk showen op de "Taarten Parade"!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: oeps, wéér een verslaving!

Hallo Katja,

Welkom bij de club!

heel veel plezier met alle nieuwe ideeen gewenst en je zult zien het to-do lijstje ,of te wel die wil ik ook een keer maken lijstje, wordt langer en langer! er zijn te veel leuke taarten en en is te weinig tijd!
kom je ook naar de beurs 27 oktober?
groet,
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!