Onderwerp: Nieuw nieuw nieuw nieuw!!!
Hallo!
Ik ben dus nieuw hier, maar dat is jullie vast niet ontgaan....
Ik ben Ingrid (Ini is mijn bijnaam). Ik ben 31, woon samen met Wilfred en samen hebben we een zoontje van anderhalf, genaamd Jesse. Die kleine is een echte deugniet, maar dat terzijde.
Ik werk in een instelling voor mensen met een auditieve handicap (doven en slechthorenden) op een afdeling voor mensen met een psychiatrische ziekte die "uitbehandeld" zijn.
In mijn vrije tijd maak ik sieraden, ik lees veel (zo'n beetje alles wat los en vast zit), ik kook graag (vooral als er mensen komen eten) en binnenkort hoop ik dat uit te breiden met het maken en versieren van taarten.
Ik kwam een paar dagen geleden per ongeluk op deze site terecht.
Ik heb zelf inmiddels heel wat taart gebakken, vooral appeltaarten, maar die zijn wat lastig te versieren. Met het versieren van taart heb ik minimale ervaring; ik heb voor de eerste verjaardag van Jesse wel een taart gemaakt bekleed met marsepein en met een marsepeinen afbeelding. Ik vond het zelf een erg goed gelukt exemplaar, maar als ik dan naar al die taarten kijk die jullie hebben versierd, dan was mijn taartje niet echt van hoogwaardige kwaliteit. Maar ik kreeg toch leuke reacties van de visite en hij smaakte ook erg lekker (er zat chocomousse in, dus dat kan bijna niet missen). Jesse vond het zelf ook erg lekker en zat helemaal onder de taart.
Nadat ik op deze site had rondgeneusd en een hoop taartjes heb bekeken, heb ik wat spulletjes besteld om wat te gaan proberen. Een taartje voor de oppas om te bedanken voor de goede zorgen, mijn ouders zijn binnenkort 32 jaar getrouwd en er volgen vast nog meer gelegenheden om taart te maken en te versieren. En natuurlijk ga ik ook eens een workshop volgen want dat lijkt me best handig....
Nou, ik brei er een eindje aan, want het is alweer een behoorlijk lang verhaal geworden.
Groetjes Ingrid
http://www.mijnalbum.nl/Album=EJ44G686