1

Onderwerp: Grumphy....

... is wel een leuke naam denk ik zo  :lol:

Ik heb me (nogmaals) laten inspireren door Chris Ryniak en deze taart ervan gemaakt!
Heeeerlijke taart om te maken!

https://cdn001.cakecentral.com/gallery/2018/04/900_i-think-ill-name-here-grumphy-762974qzy8R.jpg

https://cdn001.cakecentral.com/gallery/2018/04/900_i-think-ill-name-here-grumphy-762974zdzxk.jpg

https://cdn001.cakecentral.com/gallery/2018/04/900_i-think-ill-name-here-grumphy-762974ebJtj.jpg

Bedankt voor het kijken... en ik hoor het wel of jullie ook de 'making of' foto's willen zien (of ze al gezien hebben op facebook) O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

2

Re: Grumphy....

Wauwwww, echt wat fantastisch en zó mooi en knap gemaakt en de naam is heel toepasselijk :lol:  :thumb:

3

Re: Grumphy....

Wauw fantastisch gemaakt! Vol details.
Naam is heel leuk bedacht

4

Re: Grumphy....

Geweldig! En ongelooflijk...echt knap!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Grumphy....

Geweldig!!!  :thumb: Ondanks dat ze grumphy heet vind ik ze toch wel een beetje schattig  :y
Ik doe het je niet na (jammer genoeg  ;) )

6

Re: Grumphy....

Dankjewel voor de leuke reacties!  =D

Ik zat net even te kijken... van de bovenste 10 topics in de 3d rubriek zijn er 5 van mij   :shh:  :s

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Re: Grumphy....

Wat een klein valserikje, voor je het weet hangt 'ie in je kuit :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Re: Grumphy....

WAUW wat geweldig!!!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

9

Re: Grumphy....

Zo ontzettend gaaf gemaakt, ik wilde dat ik zoiets ook kon. Je bent een echte 3D-kunstenaar!

Tieneke

10

Re: Grumphy....

Super gaaf! Vroeg mij inderdaad direct af hoe je zo iets nou maakt...heel knap :thumb:

11

Re: Grumphy....

:thumb: zonde om aan te snijden!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

12

Re: Grumphy....

Dankjewel voor de leuke reacties!

Het onderlijfje is gesneden piepschuim en zilverfolie en de kop is van appelkaneelcake.

Ik vind de illustraties van Chris Ryniak altijd heel gaaf en daar heb ik inspiratie opgedaan.
Ik ga 'm dan eerst natekenen en bedenk bij het tekenen hoe ik dat moet omzetten naar 3d.

Dan ga ik aan de slag met piepschuim, stokjes, karton, cake, ganache en fondant.

Er staan foto's op mijn facebook, mocht iemand dat leuk vinden  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

Re: Grumphy....

Wow.... Prachtig! Zo knap gemaakt! Snap niet hoe je het doet ;) was vast een heel werk. Maar hij is super leuk!!

14

Re: Grumphy....

Sonj@ schreef:

Dankjewel voor de leuke reacties!

Het onderlijfje is gesneden piepschuim en zilverfolie en de kop is van appelkaneelcake.

Ik vind de illustraties van Chris Ryniak altijd heel gaaf en daar heb ik inspiratie opgedaan.
Ik ga 'm dan eerst natekenen en bedenk bij het tekenen hoe ik dat moet omzetten naar 3d.

Dan ga ik aan de slag met piepschuim, stokjes, karton, cake, ganache en fondant.

Er staan foto's op mijn facebook, mocht iemand dat leuk vinden  O-)

Nou dat heet talent  :lol: alleen al hoe je dat uit denkt dat stuk mis ik echt hoor, dat kan echt niet iedereen :lol:

15

Re: Grumphy....

@baklataart

Jeeeeetje!!
Je laat me blozen...

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

16

Re: Grumphy....

Superleuk! Heb ook even je FB how-to bekeken. Leuk!! (Mooie schetsen ook!)  :thumb: Wat ik me nog afvroeg: werk jij het eerst af met ganache en daarna met modelling chocolate? Of met fondant?

Re: Grumphy....

hoi,

wauw wat een mooie taart en de details zijn super.

18

Re: Grumphy....

LaLuub schreef:

Superleuk! Heb ook even je FB how-to bekeken. Leuk!! (Mooie schetsen ook!)  :thumb: Wat ik me nog afvroeg: werk jij het eerst af met ganache en daarna met modelling chocolate? Of met fondant?

Dankjewel  :)
Ik werk inderdaad eerst met ganache, maar daarna heb ik alleen fondant gebruikt.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

19

Re: Grumphy....

Sonj@ schreef:
LaLuub schreef:

Superleuk! Heb ook even je FB how-to bekeken. Leuk!! (Mooie schetsen ook!)  :thumb: Wat ik me nog afvroeg: werk jij het eerst af met ganache en daarna met modelling chocolate? Of met fondant?

Dankjewel  :)
Ik werk inderdaad eerst met ganache, maar daarna heb ik alleen fondant gebruikt.

Wauw, helemaal geweldig.  :thumb: Ik wil het zelf een volgende keer eens met modelling chocolate proberen. Smeert makkelijk uit, tenminste, als ik de filmpjes op internet bekijk  ;)

Re: Grumphy....

Heel erg leuk! :D