Onderwerp: Ik ben weer terug op de site
Ik ben Eva
Ik heb een verstandelijk beperking pdd-nos & dyslexie
leeftijd 41 jaar binnen kort jarig maar ik heb pas gehoord dat ik pdd-nos toen 28 jaar was
maar in 2020 heb ik zomaar uit het niks een trombose been gehad toen moest ik 2 twee dagen in ( ziekenhuis blijven en daar heb ik behoorlijk moeilijk mee gehad maar als ik niet op maandag 18 mei t/m woensdag 20 mei 2020 ik was er net op tijd in het ziekenhuis zei de dokter anders was nog gevaarlijk geworden tussen ik heb gelukkig gehad alle kon toen niet zo zien. maar daar had ik behoorlijk veel hulp nodig omdat me been in het verband zat dat heeft ook tijd geduurd ongeveer 2 of 4 weken is beste lastig als alle tijd op je zelf was in sommige dingen vond ik best lastig .ik was opgelucht toen ik eindelijk weer dingen zelf kon doen met kleine verband tot onder knie later nog steunkous ik heb mazzel gehad dat ik redelijk goed ben afgekomen zo als de trombose been kwam is die redelijk weg op woendsdag 6/ 9 december 2020 kan nooit helemaal weg daardoor kwam ze er ook achter dat er nog meer aan de hand was tussen ik moet wel paar medicijnen per dag in nemen. Helaas was ik 2021 mijn baan kwijt geraakt dat heeft behoorlijk veel pijn gedaan bij mij omdat ik toen weer thuis zat waar ik behoorlijk moeilijk mee had door de coronatijd kreeg dit bedrijf het te druk dat ze voor mij geen tijd had om te help met ondersteuning bij het opstart wel in de periode ergens geprobeerd te werk helaas zonder succes met als bij elkaar heb ik veel mee gemaakt en daar voor ook al Ik probeer positief te blijven ook is dit voor mij heel moeilijk maar ik had wel mazzel dat ik wel in 2021 naar musical kon gaan en 2022 naar een voorstelling en theaterstuk geweest. en ook dit jaar veel op vakantie in eigen land geweest. en ook wat streekproducten gekocht of besteld in de provincies waar ik zat maar met al ik heb wel 4 of 5 kookboek gewonnen van Cees Holtkamp waar ik wel geluk van word dit was op 16 december 2020 had ik niet verwacht tussen dat kwam als een verassing in dat jaar maar ik heb er behoorlijk veel uit boek gebakken . ik heb er laatst ook weer dingen uit gemaakt.
nu ben ik weer terug van weg geweest
Ik heb veel hobby's naast het bakken van koekjes en cake en taart en nu ook al paar jaar met o.a chocolade en enz