Onderwerp: Veel taarten van de afgelopen tijd!
Ik kom nog heel weinig hier op het forum en ik zie dat het al weer een hele tijd geleden is dat ik foto's heb geplaatst, dus hierbij!
Een geboortetaart voor het dochtertje van mijn nichtje.
Taart voor het afstudeerbedrijf van mijn vriend, omdat vieren dat hij geslaagd was. En ook een beetje omdat hij mocht blijven werken.
Ik maakte een tijdje geleden een zeemeermintaart voor twee meiden, Andrea en Sophia. Kort daarna wilde iemand exact dezelfde omdat ze hem zo mooi vond. Toen heb ik voorgesteld om de twee lagen om te draaien, zodat ie toch wat anders was. Is toch wat leuker om niet twee keer precies hetzelfde te maken vind ik.
Een zeemeermin dripcake! Weer wat anders en ook heel erg leuk om te maken.
Een ballerinataart. Voor het eerst zelf een meisje gemaakt van fondant. Dat was nog wel even moeilijk en kan misschien beter, maar toch blij met hoe ze is geworden.
Een lekker vrolijke driptaart met echte en zelfgemaakte snoepjes.
Dripcake met discodip en dinosaurussen. De dinosaurussen zijn gekocht. De hoedjes en het slingertje heb ik wel zelfgemaakt.
Gender reveal taart. Deze vond ik super leuk om te maken zo met dat baby'tje erop.
Een bumbataart met veel confetti, krulletjes en vlaggetjes. Ik heb eerder al twee andere meisjes bumbataarten gemaakt, maar deze is toch weer wat anders geworden. Leuk dat het weer een unieke taart is.
Minnie Mouse taart met bijpassende cupcakes. De taart is in dezelfde stijl als een Nijntje taart die ik begin dit jaar maakte. Leuk om dezelfde soort taart te maken, maar toch met een ander thema.
Voor mijn eigen verjaardag had ik deze gemaakt, om de fault line uit te proberen.
Dankjulliewel voor het kijken!