Onderwerp: Woezel & Pip
Voor de eerste verjaardag van Joël mocht ik een Woezel & Pip taart maken. Dit is hem geworden. Het is een beetje een combi van eerdere taarten van mij en een andere taart geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel & Pip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de eerste verjaardag van Joël mocht ik een Woezel & Pip taart maken. Dit is hem geworden. Het is een beetje een combi van eerdere taarten van mij en een andere taart geworden.
Wat een leuke taart! Woezel en Pip blijft leuk .
Leuke details waaronder je leuk gemaakte minitaartje
Wat een leuke taart! Woezel en Pip blijft leuk .
Leuke details waaronder je leuk gemaakte minitaartje
Dankjewel voor je complimenten!
Het blijven leuke hondjes inderdaad, maar ik vond het toch een beetje jammer dat het weer Woezel en Pip moest zijn ;p Dit was m'n zevende. Dus iets anders was ook wel leuk geweest! Maar ondanks dat wel plezier gehad in het maken van de taart.
Onwijs leuk!
Ik vind hem echt heel zoet! Mooie naam ook
Ohhhh, ik vind hem echt zó schattig zo mooi gemaakt weer ook al je details, geweldig hoor
Snap dat je wat anders weer is leuk vind maar jeetje je hebt het ook zó mooi gedaan nu blijven ze er om vragen hoor
Wat een leukerd! Word je toch vrolijk van. Heel leuk!!!
Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen allemaal
Ohhhh, ik vind hem echt zó schattig zo mooi gemaakt weer ook al je details, geweldig hoor
Snap dat je wat anders weer is leuk vind maar jeetje je hebt het ook zó mooi gedaan nu blijven ze er om vragen hoor
Wat een complimenten weer! Dankjewel
Haha, had ik er toch wat minder mijn best op moeten doen, dan kon ik de volgende keer wat anders maken ;p
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel & Pip