Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Purple & blue orchid wedding cake....
Pagina's 1
En terecht, hij is PRACHTIG!!!!
Groetjes Vonn
Wat een mooie taart zeg, wauuuw!!
Schitterend!!
Eerlijk gezegd hou ik niet zo van bloemen in onnatuurlijke kleuren. Maar dat neemt niet weg dat je deze orchideeenwaterval heel knap gemaakt hebt en dat het een hele mooie taart is.
Dat kan je zeker zijn!!! Hij is prachtig
Eerlijk gezegd hou ik niet zo van bloemen in onnatuurlijke kleuren. Maar dat neemt niet weg dat je deze orchideeenwaterval heel knap gemaakt hebt en dat het een hele mooie taart is.
Tsja, klant is koning, zullen we maar zeggen. Het was op vraag van het paar om deze kleuren te gebruiken. Maar tevreden met totaalplaatje. Ben zelf ook weer niet zo’n fan van bloemenwaterval.....
Prachtig!!!
Heel mooi! Gaaf hoe de kleuren verlopen.
Tieneke
Ohhh wat leuk allemaal die lieve berichtjes van jullie!!! Dank!!!
Wat een prachtige taart!
En terecht, wat een prachtige Taart!
Wow, heel erg mooi!
Prachtig in die ombre kleuren. Terecht trots op jezelf, hoor!
Hallo Boppe,
Ten 1ste hij is echt hardstikke gaafff. Supermooi gedaan.
Maar mag ik je een vraag stellen?
Hoe doe je zo een 4 lagen taart stutten?
Op filmpjes zie ik dat buiten de dowels en taart kartonnen ertussen, men op het laatst ook nog een lange center dowel er in doet. Is dat echt nodig, of is het genoeg om tussen de lagen genoeg dowels te doen?
En eigenlijk heb ik nog een vraag. Gebruik je voor alle taarten biscuit gebak?
Alvast hardstikke bedankt voor het antwoord.
Hoi,
Ik stut inderdaad met taartkarton en dowels. Of ik er nog zo’n lange center-dowel in doe is bij mij afhankelijk van de reisafstand naar locatie. Bij deze heb ik t dus niet gedaan. Deze taart was een red velvet cake. Maar normaal gesproken inderdaad biscuit!
Succes!
Hallo Boppe,
Ten 1ste hij is echt hardstikke gaafff. Supermooi gedaan.
Maar mag ik je een vraag stellen?
Hoe doe je zo een 4 lagen taart stutten?
Op filmpjes zie ik dat buiten de dowels en taart kartonnen ertussen, men op het laatst ook nog een lange center dowel er in doet. Is dat echt nodig, of is het genoeg om tussen de lagen genoeg dowels te doen?
En eigenlijk heb ik nog een vraag. Gebruik je voor alle taarten biscuit gebak?
Alvast hardstikke bedankt voor het antwoord.
Dankjewel voor je advies. Ik ga me best doen
Een plaatje!!
Wow vet! en wat een gepriegel al die bloemen!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Purple & blue orchid wedding cake....