1 Laatst bewerkt door Tom Poes (12-05-2018 19:41)

Onderwerp: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Op de voorkant van de uitnodiging de jarige zelf liggend op een fatboy, lekker lazy. De taart mocht best een beetje simpel als ik niet zoveel tijd had, maar van effe snel een taart hou ik niet. T moet wel een taart worden die ik zelf 'af' vind. Dus de jarige op zijn fatboy MOEST erop ;) ! Op de zijkanten allerlei bezigheden waarvan de jarige houdt.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32283797_593394131041096_1446421655306895360_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=AeHPOxPLO99iwsPRsr-7B5dF2VuFrP91yb3WCglf9LmvJirm7jf-Z5jVXFZa50Sh74jNLLaGpqEh7VOiIuI40OxtbeKh3Sa-ZsKS2D0oVGY2NA&oh=2b4ef61632b520f505950598255fd5e1&oe=5B5572AD

De jarige is dol op Nutella, dus ik heb een Nutella-creme gemaakt door bij ZwiRo een paar lepels Nutella te doen. Superlekker! Daarbovenop hazelnootpralinekorrels. 2 laagjes daarvan en 3 laagjes bramenjam. Ben benieuwd hoe het totaal in de smaak viel, maar ik denk dat het erg lekker is.

Ben overigens niet helemaal blij met mijn oranje letters, maar toen was de tijd echt op....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Goed gemaakt zeg! Erg leuk

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Ohh, echt geweldig!! Knap hoe je alles geboetseerd hebt zeker Daan , die slippers baard en brilletje echt knap gedaan hoor!! :thumb:

Wat vind je niet goed aan de letters vrolijk toch :think:
De vulling klinkt erg lekker, wat zijn hazelnootpralinekorrels?

4

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Baklataart schreef:

Ohh, echt geweldig!! Knap hoe je alles geboetseerd hebt zeker Daan , die slippers baard en brilletje echt knap gedaan hoor!! :thumb:

Wat vind je niet goed aan de letters vrolijk toch :think:
De vulling klinkt erg lekker, wat zijn hazelnootpralinekorrels?

Voor de pralinekorrels heb ik hazelnoten grof gehakt en even gebrand in de koekenpan. Daarna in suikercaramel. Hard laten worden en weer in brokjes / korrels gehakt. En dat dan bovenop de Nutellacreme. Ben benieuwd of het knapperig is gebleven of tot een 'stroopje' is gesmolten...

Ik heb veel mooiere letters, beetje minder groot en dik. Was het allemaal iets subtieler gebleven. Maar dan ook bewerkelijker om ze te maken. En die tijd had ik niet meer.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Super gave taart!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Tom Poes schreef:
Baklataart schreef:

Ohh, echt geweldig!! Knap hoe je alles geboetseerd hebt zeker Daan , die slippers baard en brilletje echt knap gedaan hoor!! :thumb:

Wat vind je niet goed aan de letters vrolijk toch :think:
De vulling klinkt erg lekker, wat zijn hazelnootpralinekorrels?

Voor de pralinekorrels heb ik hazelnoten grof gehakt en even gebrand in de koekenpan. Daarna in suikercaramel. Hard laten worden en weer in brokjes / korrels gehakt. En dat dan bovenop de Nutellacreme. Ben benieuwd of het knapperig is gebleven of tot een 'stroopje' is gesmolten...

Ik heb veel mooiere letters, beetje minder groot en dik. Was het allemaal iets subtieler gebleven. Maar dan ook bewerkelijker om ze te maken. En die tijd had ik niet meer.

Dank je wel voor de uitleg!

7

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Hele leuke taart! En de letters storen echt niet. De vulling klinkt heerlijk!

Re: 60 jaar jong en nog altijd in voor een geintje!

Wat een grappige taart! En natuurlijk heel mooi gemaakt. Heel knap geboetseerd ook...!