Onderwerp: Svp hulp bij planning twijfel nu help :(
Lieve dames
Ik zie even door de bomen het bos niet meer en ik heb zo een week waarbij ik een planning had en er toch van alles tussendoor komt .
Het volgende:
Vrijdag wordt er een taart opgehaald die zaterdag wordt gegeten. Ik gebruik voor de vulling aardbeienmousse. Kan dit? Ik vul de taart dan vrijdag ochtend. Ik vermoed dat hii zaterdagmiddag wordt gegeten.
De tweede taart wordt zaterdagmiddag rond 1700 gehaald.
1 van de helaas pindakaas dingen is sat ik zaterdag onverwacht MOET werken. Deze taart wordt gevuld met oreokoekjescreme en raffaello creme. Deze maak ik door Melbona room 35% van de lidl uit zo een kartonnen pakje op te kloppen met poedersuiker en vanille en vervolgens oreokoekjes erdoor te prakken evenzo met raffaello creme. Omdat ik zaterdag weg moet in de ochtend moet ik deze taart dus al vrijdagmiddag vullen zodat hij kan opstijven en ik hem vrijdagavond kan bekleden en versieren. Kan dit? Zo niet is oreokoekjescreme en raffaellocreme obv botercreme te doen? Ik hoor graag jullie mening en ervaring wbt beide taarten en mijn planning. Bedankt voor jullie hulp.