Onderwerp: Vingers in 5kg FunCakes fondant en inhoud is geen 5kg
Heeft iemand recentelijk nog de 5kg emmers fondant van FunCakes gekocht?
Het viel me op dat het fondant opeens wel heel makkelijk uit het emmertje ging dus heb ik het fondant even op de weegschaal gelegd. Bleek er maar 4850 gram in de emmer te zitten.
Ik heb dit gemeld bij DLTS en kreeg een tegoedbon van € 10,-- en een nieuwe zak biscuitmix omdat deze ook stuk was gegaan in de doos.
Aantal weken later heb ik een nieuwe emmer fondant besteld, wederom maar 4850 gram fondant en, het ergste, vingers in de fondant. Wederom een klacht ingediend, DLTS twijfelde aan mijn weegschaal en de vingers kunnen ze niet verklaren want alles gaat machinaal. Om het goed te maken hebben ze een nieuw emmertje fondant opgestuurd.
Wat schetst mijn verbazing? Er zit weer geen 5kg in het emmertje (slechts 4868gram) en nu opnieuw overduidelijke vingers in de fondant, inclusief vingerafdrukken. Ik vind het erg schokkend en onhygiënisch, dit kan ik dus niet meer gebruiken. Ik voel me niet serieus genomen en het product is misleidend. Ik heb de fondant op twee weegschalen gewogen én ook een pak meel gewogen.