Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vruchtenschelp
Pagina's 1
Ziet er heerlijk uit!
Wat lekker! Ziet er goed uit
Helemaal top! Ziet er mooi en lekker uit
Ziet er echt verrukkelijk uit zeg , heerlijk ook met dat fruit
Dank jullie wel voor leuke reacties.
Groetjes Vonn
Vonn hoe maakte je de schelp zo mooi ?
Deed je dat in een vormpje met iets zwaars erop?
Ziet er heerlijk uit!
Iets met vers fruit is altijd heerlijk, maar komt er bijna nooit van vers fruit is bijna onbetaalbaar.
Ziet er heerlijk uit!
Iets met vers fruit is altijd heerlijk, maar komt er bijna nooit van vers fruit is bijna onbetaalbaar.
Dank je, daar heb je zeker gelijk in, maar m'n collega wilde het graag, dus ze heeft het zelf betaald.
Groetjes Vonn
Vonn hoe maakte je de schelp zo mooi ?
Deed je dat in een vormpje met iets zwaars erop?
Ik heb ze met een rondje met kartels uitgestoken. Een cupcake vorm op z'n kop en die goed ingevet. In het rondje veel gaatjes geprikt, de achterkant met water vochtig gemaakt en in de suiker gedoopt. Daarna met de gaatjes kant over het vormpje heen gelegd en zo gebakken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.....
Baklataart schreef:Vonn hoe maakte je de schelp zo mooi ?
Deed je dat in een vormpje met iets zwaars erop?Ik heb ze met een rondje met kartels uitgestoken. Een cupcake vorm op z'n kop en die goed ingevet. In het rondje veel gaatjes geprikt, de achterkant met water vochtig gemaakt en in de suiker gedoopt. Daarna met de gaatjes kant over het vormpje heen gelegd en zo gebakken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.....
Heel duidelijk hoor Vonn en ik ga het in het weekend proberen, dank je wel voor de uitleg!!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vruchtenschelp