Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini appelslofjes
Pagina's 1
Wauw, wat ziet dat er fantastisch uit
Maar hoe doe je dat? Hoe krijg je dat bolletje zo mooi maak je die apart in een vormpje
zien er geweldig uit.
Ik weet wel hoe ik een slof moet maken maar het bolletje appel is me een raadsel.
dus als ik vragen mag ... mag ik het recept!
De appeltjes zaten in een bol vorm, dus idd apart van het slofje!
Daarna het gebakken slofjes op de nog natte appeltjes in de bolvorm drukken en dan in de vriezer! Zodat ze aan elkaar vast vriezen! Zal binnenkort even het recept van de appeltjes hierin zetten!
Wat geweldig dit. Superleuk idee, ze zien er schattig en heeeel erg lekker uit
Ohhhh dat ziet er echt uit alsof het zo van de banketbakker komt.
Groetjes Vonn
Ziet er inderdaad heel mooi uit! En lekker ook.. Ik ben ook wel heel benieuwd naar je recept
Prachtig! Daar krijg je gelijk zin in om in te bijten
De appeltjes zaten in een bol vorm, dus idd apart van het slofje!
Daarna het gebakken slofjes op de nog natte appeltjes in de bolvorm drukken en dan in de vriezer! Zodat ze aan elkaar vast vriezen! Zal binnenkort even het recept van de appeltjes hierin zetten!
Dank je wel ben benieuwd naar het recept
Wat leuk! Lijkt me erg lekker
Bedankt voor alle lieve en leuke reactie's! Recept volgt!
zien er geweldig uit.
Ik weet wel hoe ik een slof moet maken maar het bolletje appel is me een raadsel.
dus als ik vragen mag ... mag ik het recept!
Linnie, vergeet je ons niet. We willen HEEL graag het recept hebben.
sugar100 schreef:zien er geweldig uit.
dus als ik vragen mag ... mag ik het recept!Linnie, vergeet je ons niet. We willen HEEL graag het recept hebben.
Wat zien deze er leuk en lekker uit!
sugar100 schreef:sugar100 schreef:zien er geweldig uit.
dus als ik vragen mag ... mag ik het recept!Linnie, vergeet je ons niet. We willen HEEL graag het recept hebben.
Haha.. ik ben er ook nog steeds heel nieuwsgierig naar!
Ik ook hoor
En hier nog één
Groetjes Vonn
sugar100 schreef:sugar100 schreef:Linnie, vergeet je ons niet. We willen HEEL graag het recept hebben.
Haha.. ik ben er ook nog steeds heel nieuwsgierig naar!
Denk niet dat linne het zo gaat zien, dames Misschien helpt een forum-mailtje beter
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini appelslofjes