Onderwerp: Vrolijke taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Stoer! Gaaf zo dat kleureneffect
Wauw, wat een stoere taart en gaaf die neon kleuren, super mooi gemaakt je skates
Super gave taart!!!!!
Groetjes Vonn
Leuk!!
Heb je neon kleurstof gebruikt?
Ik heb Rolkem dust kleuren gebruikt (van mijn webshop . Ze zijn super neon, super electric. Super gaaf!
Ik heb Rolkem dust kleuren gebruikt (van mijn webshop . Ze zijn super neon, super electric. Super gaaf!
Wat is jou webshop als ik vragen mag?
Natuurlijk, van mij mag het wel hoor. Het is alleen webshop: allesvoortaarten.nl. Ik heb een advertentie in de nieuwste Mjam Taart magazin. Heel erg mooi. Kijk even rond ik heb super leuke dingen.
Natuurlijk, van mij mag het wel hoor. Het is alleen webshop: allesvoortaarten.nl. Ik heb een advertentie in de nieuwste Mjam Taart magazin. Heel erg mooi. Kijk even rond ik heb super leuke dingen.
Dankje! Ik zag toevallig die advertentie staan in de Mjam
Ik ga binnenkort eens neuzen op je site!
Thanks!
en Willeke, niet vergeten dat de webshop is 24/7 geopend!
Echt cool die neon-kleuren, zien de kleuren er zo fel uit of heb je er nu een blacklight op staan met het maken van de foto?
Zeker heb je een mooie webshop ga er snel is induiken
Baklataart idd is een mooi webshop, lage prijzen, goed kwaliteit.
Mooie taart! En wat leuk dat je een eigen webshop heb. Ik ga er ook eens naar kijken. En misschien bestel ik wel wat
Oh wat leuk. Voor jullie alleen stuur ik een leuke verrassing bij jullie eerste bestelling!tot 31 juli
Ik vind het een schitterende taart. Mooi gedaan:)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke taart