Onderwerp: Een eerste verjaardag blijft toch altijd wel bijzonder....
...en zeker als het de eerste verjaardag van je eerste kleinkindje is, daar moest natuurlijk een mooie taart bij , gemaakt door een hele trotste oma hihihi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een eerste verjaardag blijft toch altijd wel bijzonder....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...en zeker als het de eerste verjaardag van je eerste kleinkindje is, daar moest natuurlijk een mooie taart bij , gemaakt door een hele trotste oma hihihi
Mooi zeg, gefeliciteerd met je kleindochter!
Gefeliciteerd! Is ze alweer een jaar? Leuk hoor! En kleinkind nummer 2 is er toch zeker ook al bijna?
Wat een mooie en lieve taart.
En natuurlijk gefeliciteerd.
Groetjes Vonn
Gefeliciteerd! Is ze alweer een jaar? Leuk hoor! En kleinkind nummer 2 is er toch zeker ook al bijna?
Nummer twee komt eind mei, dus nog kleine drie maandjes , dat wordt ook een meisje
Inderdaad altijd bijzonder, maar voor jou helemaal natuurlijk als trotse oma!
Nog gefeliciteerd met je kleindochter!
En een prachtige taart!
Wauww, je hebt er weer een super mooie taart van gemaakt en wat bijzonder toch omdat voor je kleinkind te kunnen maken , geweldig hoor!!
Gefeliciteerd natuurlijk met de kleine meid en ohhh er staan haar zeker nog een hele boel mooie taarten te wachten.
en spannend hoor straks nr 2
Wauw wat een stijlvolle taart, vind hem echt heel mooi!!
Zo mooi!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd oma: met je kleindochter en met je taart!
dank jullie wel, de bayshower taart voor nummer twee is in mijn hoofd qua ontwerp al klaar, die ga ik ook maken
Heel mooi
dank jullie wel, de bayshower taart voor nummer twee is in mijn hoofd qua ontwerp al klaar, die ga ik ook maken
Ik kijk er naar uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een eerste verjaardag blijft toch altijd wel bijzonder....