Onderwerp: Diana de dino
Vorige maand zat ik een tutorial van timbo te kijken, niet met de intentie om m daadwerkelijk te maken maar vindt het altijd wel interessant hoe dat gedaan wordt, voor het geval ik ooit...
Anyway... mijn dochter van (toen nog haha) 8 kwam bij mij en ze zag de taart en wist toen resoluut dat dat de taart was die zij wilde voor haar verjaardag 13 januari.
Zo gezegd zo gedaan haha, nu wil het dat mijn jongste de 14e jarig is en natuurlijk ook taart wil (elke week we een andere wens). Had bedacht een schildpadje voor hem te maken omdat dat niet heel ingewikkeld is (2 blanda's) maar later bedacht ik dat juist die week 40 uur moest werken ipv 26. Niet heel handig als je een nieuwe uitdaging aangaat dus uiteindelijk toch de taart bij een collega bakker (janny bakker) laten maken omdat ik naast de taart voor mijn dochter, de uitdeeltraktatie ook nog moest maken en er helaas die dag niet meer uur dan 24 in een dag zaten
Vond het reuze spannend, helemaal toen bleek dat mijn airbrush (dinkydoodle) het niet deed, als ik er vloeistof in deed spoot ie gelijk al en ik kon niet doseren. Heb m wel gebruikt maar niet zoals ik voor ogen had. Maar genoeg gekletst haha, jullie willen vast de taart zien
Gemaakt met winter wonder cake en melk chocolade ganache.
Leuk dat je cake!