1

Onderwerp: Surprise voor de juf

Je zal maar met surprises de juf trekken! En dan gelukkig een juf die tegen een lolletje kan. Dus wat maak je dan? Juist! :

https://myalbum.com/photo/0j3Yy5VLM9DZ/720.jpg

https://myalbum.com/photo/ybXSa6b5Zn53/720.jpg

Bak me dan als je kan!

2

Re: Surprise voor de juf

Wat een raar gedicht /taart zeg, vind dit echt NIET voor kinderen/juf sorry.. maar ieder zijn ding..

3 Laatst bewerkt door Bianca1969 (05-12-2016 18:22)

Mooi gemaakt...maar ook ik schrok er wel van dat dit voor op de basisschool is.... :think:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Super gedicht en super taart nu maar hopen dat er niemand een trauma heeft :lol:  :lol:  :lol:  :thumb:

5

Willeke87 schreef:

Wat een raar gedicht /taart zeg, vind dit echt NIET voor kinderen/juf sorry.. maar ieder zijn ding..

De kinderen in groep 8 vinden dit prima, zelfs mijn dochtertje van 7 heeft lekker aardbeijam helpen kwasten. En de hele klas heeft heerlijk een stuk taart gegeten. Niks aan de hand. Met Halloween zien ze deze dingen ook al en het is en blijft taart. De juf kan prima tegen een lolletje en vond het erg grappig.

Bak me dan als je kan!

6

Bianca1969 schreef:

Mooi gemaakt...maar ook ik schrok er wel van dat dit voor op de basisschool is.... :think:

Groep 8 heh, dus de oudsten. Die zijn wel meer gewend. Maar ook mn dochtertje van 7 was echt niet onder de indruk.

Bak me dan als je kan!

7

Baklataart schreef:

Super gedicht en super taart nu maar hopen dat er niemand een trauma heeft :lol:  :lol:  :lol:  :thumb:

Haha, nee hoor, geen trauma's. Ze hebben gesmuld en er lol om gehad.

Bak me dan als je kan!

8

T_aard schreef:
Baklataart schreef:

Haha, nee hoor, geen trauma's. Ze hebben gesmuld en er lol om gehad.

Gelukkig maar :lol:

:thumb:  =D

Groetjes Kirsten

10

Ik vind het een knappe rijm,en mooi gemaakte taart. Leuk gedaan! Niks mis mee, die kids vinden dat geweldig denk ik als de juf een hap uit een stel hersenen neemt haha  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

11

Ik vind hem superleuk gelukt hoor voor een juf van groep 8! Lachen gieren brullen! :D
Bij de kleuters moet je dit niet doen nee, maar die gasten van 11-12 jaar vinden dit echt leuk hoor haha!

12

Geweldige taart en wat een knap gedicht.  Geloof zeker dat deze in de smaak viel.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

Tzal wel aan m'n normen en waarden liggen, maar dat iedereen enthousiast is over een hersentaart en een gedicht waarin gespot wordt met een dode vind ik echt heel raar!!! Zwarte Piet zou rassistisch zijn, maar we voeden de kinderen tegenwoordig op met Halloween, dood en zulke taarten. Sorry maar ik kan er niet bij..

14

Willeke87 schreef:

Tzal wel aan m'n normen en waarden liggen, maar dat iedereen enthousiast is over een hersentaart en een gedicht waarin gespot wordt met een dode vind ik echt heel raar!!! Zwarte Piet zou rassistisch zijn, maar we voeden de kinderen tegenwoordig op met Halloween, dood en zulke taarten. Sorry maar ik kan er niet bij..

Iedereen enthousiast? Er reageert een handvol.

Ik laat mijn taart zien en krijg een (in mijn ogen overtrokken) reactie. Dat je dat 'heel raar' vind dat mag je vinden, maar ik vraag niet om vooroordelen of aannames over mijn opvoeding en normen en waarden naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.

Normen en waarden? Ik laat alleen een taart zien van een surprise...!!
Een surprise is een gimmick. Een zelfgemaakt grapje met een link naar de ontvanger.

En de hele zwarte Piet discussie...? Die heeft daar niets mee te maken. Waar komt dat opeens vandaan?

Terzijde: Ik vind racisme overigens erger dan een enkele zin over een niet bestaande dode (want het is TAART en een VERZONNEN gedichtje). Racisme is over en tegen mensen die leven en voelen. Ik heb overigens geen mening in de hele pieten-discussie, beide 'kampen' hebben voors en tegens, ik vind bovenal dat beiden het kinderfeest beschadigen.

Je opmerking qua opvoeding slaat kant nog wal en vind ik veroordelend naar mij toe. Ik doe het blijkbaar verkeerd...?

Halloween is vanuit Ierland, UK en USA en wordt sinds een paar jaar ook hier gevierd. Het is een FEESTdag die te maken heeft met kwade geesten weg te jagen. Kinderen gaan langs de deuren voor snoepjes. Al vanaf de Kelten is het overlevering van dit gebruik. Nog nooit gehoord dat het feest schade aan kinderen brengt.

Ieder mag er een mening over hebben, maar ik vind je reactie naast overtrokken erg rottig binnenkomen bij me door de aannames die gedaan worden... dat er op basis van 1 surprise mij verwijten worden gemaakt en dingen worden aangerekend qua opvoeding. Daar pas ik voor. Je kent me niet. Ik hoef geen veroordeling. Het is kolder te denken dat (mijn) kinderen altijd maar en dagelijks bezig zijn met 'Halloween, dood en dit soort taarten'. Daarbij gaat het om een klas met 11 / 12 en 13 jarige kinderen. Een groep die de complete serie van Harry Potter gezien heeft en meer, dus heus wel tegen een taart kunnen.

Bak me dan als je kan!

15

lady-vall schreef:

Ik vind het een knappe rijm,en mooi gemaakte taart. Leuk gedaan! Niks mis mee, die kids vinden dat geweldig denk ik als de juf een hap uit een stel hersenen neemt haha  :thumb:

Precies! Ze vonden het hilarisch. Missie geslaagd dus :-)

Bak me dan als je kan!

16

chantal1980 schreef:

Ik vind hem superleuk gelukt hoor voor een juf van groep 8! Lachen gieren brullen! :D
Bij de kleuters moet je dit niet doen nee, maar die gasten van 11-12 jaar vinden dit echt leuk hoor haha!

haha Dus dat! Maar mijn dochtertje van 7 vond het ook grappig, gewoonweg omdat ze op die leeftijd nog niet eens weten dat het een hersenpan is. Ze zag het en vond het spaghetti. En inkwasten met jam vond ze erg leuk. Geen schokkende dingen en de juf lag in een deuk.

Bak me dan als je kan!

17

vonn schreef:

Geweldige taart en wat een knap gedicht.  Geloof zeker dat deze in de smaak viel.

Groetjes Vonn

Dankjewel :-)

Bak me dan als je kan!

18

bakmijntaart schreef:

:thumb:  =D

:D  O-)

Bak me dan als je kan!