Onderwerp: Superhelden en Nijntje in pastelkleuren
Voor de grote mensen een stapeltaart met o.a. Advocaat er in, voor de kindjes een alcoholvrije chocoladebiscuit met banketbakkersroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Superhelden en Nijntje in pastelkleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de grote mensen een stapeltaart met o.a. Advocaat er in, voor de kindjes een alcoholvrije chocoladebiscuit met banketbakkersroom
De vraag was een Nijntje taart, maar dan in pastelkleurtjes met ene meppertje er bij, nou, dat is wel gelukt denk ik
Wat een schattige taart en erg lieve kleurtjes.
Groetjes Vonn
Geweldige taarten.
Groetjes Vonn
Mooi strak!
Topics met taarten die in dezelfde rubriek horen en die op 1 dag geplaatst zijn graag samen in 1 topic doen.
Topics heb ik samengevoegd en titel is aangepast.
oke, dat is wat ik geprobeerd had maar dan wilden de foto's niet uploaden, ik zit al wat langer hier en ken de regels :-)
oke, dat is wat ik geprobeerd had maar dan wilden de foto's niet uploaden, ik zit al wat langer hier en ken de regels :-)
Wat een leuke en echt zo mooie taarten weer en je nijntje vind ik zo ontzettend schattig!!!
Hele leuke taarten, je nijntje is fantastisch!
Wat een prachtige Nijntje taart! Echt heel erg schattig. Vind ook het geschilderde gras achter de bloemetjes/fondant gras supermooi effect geven! Oftewel: Love it!!
Wat een mooie taarten en ik ben verliefd op je Nijntje taart, zo schattig...en in pastel zooo lief
Prachtige taarten. Zo mooi, die kleuren van je nijntje taart! Maakt het extra schattig
Dank jullie wel allemaal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Superhelden en Nijntje in pastelkleuren