1

Onderwerp: Berner Sennen puppy Fenna

hoe cool is dat? als de wereld beroemde Cake Dutchess a.k.a. onze eigen Etty van urk een Berner Sennen puppy opneemt in haar over grote lijst van tutorials die wereldwijd een grote hit is? en als haar werk ook nog is geinspireerd door onze lieve pup Fenna? mega trots ben ik dan ;)
natuurlijk moest ik het dan zelf ook proberen, ik heb haar wel iets veranderd wb kleurtekening omdat Etty hem iets algemener wilde houden en ik natuurlijk wel een echte Fenna wilde maken ;) dus ja hij is anders, maar ik vind het superleuk gelukt! dank je wel Cake Dutchess voor weer een gave online tutorial
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15094910_1166682680083292_8790773228688200566_n.jpg?oh=058ea4357db347cc3c1395614635ed3d&oe=58B13AA9

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: Berner Sennen puppy Fenna

ohhh, wat een schatje en weer zo mooi gemaakt en ik kan begrijpen hoe trots je bent , super voor je hoor en heel erg leuk :thumb:

heb de tutorial bekeken , echt heel leuk :y  :y

3

ohhh wat een snoeppie, zo knap gemaakt.

Altijd een plezier om naar jouw creaties te kijken.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

heel mooi!

5

Heel schattig, mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Oooh wat een schatje!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Zo knap gemaakt!! Net echt:) super schattig!

8

Echt super schattig!

Happy Cake Day!