1

Onderwerp: Hockey taart voor meisje

Helaas door pijn (chronisch zenuwpijn) toename minder strak geworden, maar ik vond m toch schattig.

De kleuren groen zijn op de foto gek genoeg niet helemaal zoals het origineel...
De bovenste is te geel ofzo..., de kleuren waren in het echt meer een match.

https://myalbum.com/photo/HtOiwsjh1oUa/720.jpg

Bak me dan als je kan!

2

Re: Hockey taart voor meisje

Heel leuk! De kleuren zien er op mijn scherm niet heel raar uit hoor, verschillende tinten groen. Maar kleur op een foto precies zoals in het echt lukt bijna nooit..mij tenminste ook niet

3

wat een super lieve taart, vind het ook mooie kleuren en je poppetje is geweldig!!!

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

super schattig inderdaad en heel mooi hoe je haar hebt geboetseerd en de taart is geweldig hoor!!

en wat ontzettend naar voor je dat je die zenuwpijn hebt, echt niet leuk en zeker niet met deze hobby!!! :o  :o

5

Hele mooie taart!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Wat een leuke taart! En ook je hockey-meisje goed geboetseerd. Maar wat vervelend voor je, dat je aldoor zo'n pijn hebt. Je taart is daardoor misschien ietsje minder strak geworden, maar dat valt heel erg mee, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"