Onderwerp: Afscheidsparade
Net mijn allerlaatste taartspullen te koop gezet. Was even slikken, want nu kan ik ze definitief niet meer maken. Nog 1x showen.
Groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Afscheidsparade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Net mijn allerlaatste taartspullen te koop gezet. Was even slikken, want nu kan ik ze definitief niet meer maken. Nog 1x showen.
Schitterende taarten!!!!
Wat onwijs jammer dat je moet stoppen..
Wat een prachtige taarten..! Waarom stop je, als ik vragen mag?
Inderdaad prachtig! Wat zonde dat je stopt!
Prachtige taarten, jammer dat je stopt maar er zal vast wel een goede reden voor zijn.
Groetjes Vonn
Wat een ontzettend leuke taarten! Zonde dat je ermee stopt
hele mooie taarten! ben beetje jaloers hoor!
ohhhhhh, wat kan ik zeggen ,deze taarten zijn stuk voor stuk schitterend echt plaatjes!!!
wat vreselijk zonde dat je stopt, moet je stoppen of wil je niet meer
hoe dan ook kan begrijpen dat je heel hard moest slikken
Wauw wat een prachtige taarten!!! Geweldig!
ooooooooooooohhhhh, Wat een prachtige taarten, wat ben ik daar jaloers op!!!
Ook mijn mond valt open...wat een mooie parade. Erg jammer dat je gaat/moet stoppen....maar soms is het niet anders.....
Prachtige taarten, OMG
Ook niet spulletjes bewaard voor taarten voor je eigen zoon en nichtje, en die ene bruidstaart per jaar? Toch jammer, je maakt prachtige taarten! Weet natuurlijk niet waarom je stopt, maar wie weet komen de bakkriebels nog weer terug, en show je hier nog weer wat taarten? En anders: dan hebben we genoten van wat je al had gemaakt.
Ook niet spulletjes bewaard voor taarten voor je eigen zoon en nichtje, en die ene bruidstaart per jaar? Toch jammer, je maakt prachtige taarten! Weet natuurlijk niet waarom je stopt, maar wie weet komen de bakkriebels nog weer terug, en show je hier nog weer wat taarten? En anders: dan hebben we genoten van wat je al had gemaakt.
Ik had nog genoeg bewaard om het af en toe nog te kunnen doen. Maar ik merk dat door gebrek aan routine mijn vaardigheid achteruit gaat en dat frustreert dan weer. Dus vandaar dat nu ook mijn laatste spullen te koop staan.
Bedankt voor de leuke reacties. Het maken van de taarten moet ivm de versheid altijd op het laatste moment en ik werkte er graag aan als de kinderen slapen. I.v.m. mijn mans werk ben ik vaak alleen 's avonds en hoe ouder ze worden hoe later ze naar bed gaan. Het was gewoon niet meer te doen.
Super mooie taarten! En inderdaad erg zonde dat je moet stoppen...
Ja ze zijn prachtig... ik heb al mijn spullen nog, zou ze wel willen verkopen maar heb geen zin in het gedoe
En als het stress op gaat leveren, is het niet leuk meer. Weet er alles van! Ik ga aankomende week weer aan de bak, maar zo mooi als 3 jaar geleden kan ik het ook niet meer. Hoeft gelukkig ook niet, eigen kinderen zijn snel tevreden met een plaatje van pikachu erop
Mooie taarten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Afscheidsparade