1

Onderwerp: Seven

Een collega van mij is voor de eerste keer papa geworden en deze taart krijgen ze van mij cadeau , de naam van de kleine man past perfect bij de achternaam maar wegens privacy zet ik die hier niet bij.
De taart is gevuld met frambozengelei en witte chocoladecreme, ik maakte enige weken terug ook al een luiertaart namens de collega's dus die plaats ik hier even bij, de vlindertjes stonden ook op het geboortekaartje
https://s11.postimg.org/jsrf97qxr/IMG_0077.jpg

https://s11.postimg.org/sp27d5hjz/IMG_0024.pngo

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Seven

jeetje, tigrasas, het is werkelijk een plaatje!! zo leuk dat je dezelfde kleurtjes weer heb terug laten komen en zo mooi strak en lief geboetseerd echt een geweldig mooie taart!! :thumb:

en de vulling lijkt me verrukkelijk :9  :9  :9

3

Mooi zeg!

4

Baklataart schreef:

jeetje, tigrasas, het is werkelijk een plaatje!! zo leuk dat je dezelfde kleurtjes weer heb terug laten komen en zo mooi strak en lief geboetseerd echt een geweldig mooie taart!! :thumb:

Ik had ook nog een bijpassende kaart gemaakt, alles in die  kleurtjes

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Wat prachtig!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Tigrasas schreef:
Baklataart schreef:

Ik had ook nog een bijpassende kaart gemaakt, alles in die  kleurtjes

super creatief van je hoor vind het echt zo leuk :thumb:

Wow, super dat je de taart cadeau geeft. :) Hij ziet er echt super uit!