Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaartje buurman en buurman zakt in elkaar.
Pagina's 1
Vervelend zeg! Het is wel een erg leuke taart!
Hoeveel dowels heb je er per taart in gestopt? En wat voor kartonnetjes heb je er tussen? Je kunt bijv twee vetvrij taartkartonnetjes op elkaar plakken (met eetbare lijm) of ern goud-zilver kartonnetje gebruiken. En waarmee heb je afgesmeerd?
Dankjewel.
Ik heb in de onderste taart 5 dowels en de middelste 3.
Ik heb een goud zilver kartonnetje ertussen zitten.
De taarten zijn afgesmeerd met botercreme mix uit de webshop en de bovenste met fluffy marshmallow.
Afsmeren met de mix is niet zo'n goed idee als je bekleed met fondant, door het water in de mix kan je fondant smelten. Qua stapelen klinkt het niet heel raar, waren je dowels precies even hoog?
Inderdaad, beter niet daarmee afsmeren! En ik vraag me nu ook af of je dowels precies even lang waren. Verder zou ik voor de zekerheid de volgende keer meer dan 3 dowels in de middelste doen
Hopelijk lukt het de volgende keer goed!
De eerste dowel heb ik in de taart gedaan om te zien waar ik hem moest knippen en de andere even lang gemaakt. Oei ik wist niet dat je daar niet mee mocht afsmeren.
jammer zeg want de taart is super leuk en echte buurman en buurman taart moet je maar denken!!
als je inderdaad met 1:1 botercreme afsmeers en dan goed koelen en dan bekleden en weer koelen en dan stapelen, zal het zeker nog beter lukken de volgende keer!!
Zou ook kunnen dat je bovenste taart met kitkat en m&m's te waar is als bovenste taart.
Zou ook kunnen dat je bovenste taart met kitkat en m&m's te waar is als bovenste taart.
Daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken.
Ik ga de tips volgende keer proberen! Heel erg bedankt.
Knap gedaan hoor!
Ik smeer al jaren af met bc mix van funcakes en heb dit nog nooit gehad
Hier ook nog nooit een probleem gehad met de bc! wat ik bij 3 lagen doe is met buisjes ipv dowels, zou wat steviger kunnen zijn!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapeltaartje buurman en buurman zakt in elkaar.