Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Macarons voor Smaakt naar meer.
Pagina's 1
Wat zijn ze mooi! Roept bij mij 2 vragen op. Wat is je ultieme recept en gouden tip en...hoe krijg je ze zo mooi op kleur zonder dat ze bruinen???
Dankje!
Ik gebruik de mix voor macarons van Funcakes, enkel 70 gram eiwit toevoegen.
Ik verwarm de oven voor op 200graden, draai deze terug naar 130graden en bak ze voor 17 minuten. En heb nog nooit bruine macarons gehad... ik kleur met americolor.
Mooi zijn ze! Ik zal vanavond kijken!
Ze zijn heel mooi geworden, succes vandaag! Ik kijk uit naar blauwe macarons vanavond!
Tieneke
super mooi en zo mooi op de foto gezet!!
en ik ga kijken of ik je zie of je macarons ik hoop het voor je!!
Dank jullie wel!!
Ik had een goede plaats, dus wie weet!
Ik had 50 macarons mee, niet alleen het panel en de crew vochten er bijna om. Maar ook Emma kwam er speciaal voor naar mij en keurde ze goed
Super mooi Willeke. Ik kijk vanavond...hoop dat je goed in beeld komt én dat ze jouw macarons mischien wel willen proeven...dat zou leuk zijn.
Veel plezier vandaag!!
Heel mooi gelukt!
KimN schreef:Wat zijn ze mooi! Roept bij mij 2 vragen op. Wat is je ultieme recept en gouden tip en...hoe krijg je ze zo mooi op kleur zonder dat ze bruinen???
Ik had 2 tinten.. ook de lichte waren niet bruin.
Kleur je misschien met poeder?
Nee ik kleur niet met poeder, gel van wilt of americolor. Al vanalles geprobeerd lager in de oven, plaat erboven leggen...blijft toch bruin worden. Maar hoe donker kleur jij voor het bakken?
Willeke87 schreef:KimN schreef:Wat zijn ze mooi! Roept bij mij 2 vragen op. Wat is je ultieme recept en gouden tip en...hoe krijg je ze zo mooi op kleur zonder dat ze bruinen???
Ik had 2 tinten.. ook de lichte waren niet bruin.
Kleur je misschien met poeder?Nee ik kleur niet met poeder, gel van wilt of americolor. Al vanalles geprobeerd lager in de oven, plaat erboven leggen...blijft toch bruin worden. Maar hoe donker kleur jij voor het bakken?
Ik leg er niets boven, en bak met hete lucht.
Hoe donker ik kleur? M'n beslag is net zo donker als dat de macarons uit de oven komen.
Wat een prachtige macarons, ik hoop ook dat je goed in beeld komt.
Ik heb ook altijd hetzelfde als KimN, mooi van kleur als ze de oven ingaan en een beetje bruinig als ze uit de oven komen. Ga ook een keer de mix gebruiken.
Groetjes Vonn
Zou het echt aan de mix liggen? Bak trouwens ook op 130 c 4d hete lucht. Oven is gloednieuw dus daar kan het niet aan liggen. Baal elke keer weer als mn macarons gelukt zijn qua structuur maar dan mislukt zijn wat betreft kleur
Heb echt geen idee..
Erg vreemd!
Super leuk!
Ik zag wel wat macaroons voorbij komen in de studio! Denk die van jou!
ja ik heb je gezien hoor, super leuk jammer zo kort in beeld
Mooie macarons. Gingen ze mooi het rijtje af...en jij kwam net niet aan de beurt....jammer! Maar je was in beeld. En super gaaf dat jouw macarons zo in trek waren. Leuke ervaring!
Hoi dames met problemen met de oven, ik zou even een oventhermometer in de oven zetten om te kijken of de temperatuur goed is dat kan soms flink afwijken.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Macarons voor Smaakt naar meer.