1 Laatst bewerkt door bloempie (17-10-2016 14:49)

Onderwerp: Super Natural taart

Of ik een taart wilde maken met als thema de serie Super Natural. Ik moest me er even in verdiepen en wat bleek.... Het is een serie over geesten en andere creepy wezens. Helemaal mijn ding dus ik was blij met deze opdracht. Ik post niet vaak, maar hier was ik zo tevreden over dat ik dacht, ja deze post ik.
De bovenste id chocolade taart geculd met kersen chocomousse en aangevette slagroom  :9  , de onderste is vanille met aardbei.

Feed back is altijd welkom, vooral tips over de roosjes en het doodshoofd, want daar ben ik nog niet heel tevreden

https://s9.postimg.org/b31nckhnv/supernatural_taart.jpg

https://s9.postimg.org/8a8fsjhbf/supernatural_taart1.jpg

Als het leven je citroenen geeft, maak dan limonade (of taart natuurlijk )

2

Re: Super Natural taart

Wat gaaf! Mooi gemaakt hoor

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Oh, echt helemaal niet mijn ding, maar wel knap gedaan  :y

4

Ohh brrrr zo eng ook echt niet mijn onderwerp maar je hebt het wel heel erg mooi gemaakt  :thumb:

5

Hij is erg mooi.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6 Laatst bewerkt door Bianca1969 (19-10-2016 14:09)

Prachtig. Mijn man en ik kijken altijd naar Supernatural, gave serie. En je taart is ook super mooi! Leuk dat je een foto van de Winchesters er op heb gezet....en ik zie dat je (om het hoekje..nog net te zien hihi) de Impala (de grote liefde van Dean) er ook op hebt staan. Helemaal top!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

dank jullie wel.
Ik wilde idd de Supernatural sfeer neer zetten en ik hoop dat het gelukt is. Ik wist helemaal niet van het bestaan van deze serie maar ga er zeker naar kijken :Y
De jarige jet was er iig heel blij mee  :)

Als het leven je citroenen geeft, maak dan limonade (of taart natuurlijk )