1 Laatst bewerkt door Bonz (11-10-2016 17:03)

Onderwerp: Topsy Turvy - Sweet 16

Aaaaaargh, wat was het moeilijk, spannend en tof om deze taart te maken!

De onderste twee lagen zijn taart, de bovenste laag is een dummie. Ik heb hem opgebouwd op de locatie van het feestje (30 minuten rijden van mijn huis) en 1,5 uur voor het aankomen van de jarige kwam ik erachter dat ik die bovenste dummie niet in de auto had gezet  :grr: Dus snel heen en weer, met daarna nog maar een half uur om op te bouwen ! Aaaaaargh, drama!

Gelukkig stond hij voordat je jarige verrast werd met haar feestje. Pppffffiew, close call :)

Ontwerp geinspipikt van een blog van Bouwhuis. De ene taart is gevuld met aardbeienbavarois en afgesmeerd met witte ganache, de andere taart is gevuld met oreo-creme en afgesmeerd met melk-ganache.

https://s15.postimg.org/fzy67r14b/IMG_7865_kopie.jpgimage hosting

Re: Topsy Turvy - Sweet 16

wow heel mooi!

3

Nou die haast is er niet van af te zien. Mooie taart!

4

Ik vind hem geweldig. Super taart!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Gave taart!

6

Waaaaauw! Wat mooi!! Echt heel knap gemaakt

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Heeel erg knap gedaan! Zo strak...

8

Wauwwwwww, fantastisch mooi is die zeg zo mooi gemaakt alles en zulke mooie kleuren!! super gedaan hoor :thumb:

en krijg het gewoon benauwd van je verhaal maar het is nergens terug te zien hoor!! :lol:  :lol:

maar kan begrijpen hoe spannend het was en dat je blij bent dat alles zo goed gekomen is :)

9

Super!!!!!!!!!!

10

Wat een super gave taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

11

Wauw! Heel erg mooi geworden!!

12

Aaaaaah wat een leuke reacties allemaal! Thnx allemaal!

13

Deze is leuk! Wat een mooie kleuren en leuke flesjes allemaal. Ik vind de kettingen ook heel goed bijpassend, geven een leuke twist aan je taart.

Tieneke