1

Onderwerp: Aardbeien/puddingvlaai, Kersenvlaai en kleine appelvlaaitjes

Omdat ik goed nieuws heb gekregen over mijn behandeling en ik eind van het jaar klaar ben met de chemo, operatie en bestraling en de tumor 1 cm kleiner is geworden moest ik weer even de bakspulletjes tevoorschijn halen al zijn het geen marsepeintaarten voorlopig :)

https://myalbum.com/photo/IHobhNzhqNdt/360.jpg

https://myalbum.com/photo/nDifhkcWERYg/360.jpg

https://myalbum.com/photo/GZP08Ck2jZFF/360.jpg

2

Re: Aardbeien/puddingvlaai, Kersenvlaai en kleine appelvlaaitjes

Wauwww, nou je bent het gelukkig niet verleerd , ze zien er werkelijk prachtig en heerlijk uit!! :thumb:

En , oh wat een heerlijk bericht dat de tumor geslonken is en dat het een besparende operatie wordt :)  :)

En zó  fijn dat je de kracht en energie hebt om dit te bakken , gefeliciteerd  :D

3

Dat zijn wel berichten die een taart waard zijn! En wat voor taart  :9

Super om te horen! En wat zien ze er weer lekker uit zeg.

5

Wat een geweldig nieuws! Echt super.
En wauw, wat een prachtige taarten, geniet ervan ;)!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Way een lieve woorden weer en inderdaad nog 3 chemo's te gaan, 25 oktober de laatse, 16 november wordt ik geopereerd en vanaf 5 december begin ik met bestralen en dat 21 keer dus 4 weken lang en als het goed is precies aan het einde van december klaar dus begin het jaar 2017 dan meteen goed als alles naar wens verloopt :)

Dankjewel voor jullie reactie op mijn taarten :)

7

Geweldig Marion. Het bakkersbloed helpt je ook door deze zware tijd heen....wauw wat ziet het er weer lekker uit allemaal.
Veel succes en kracht voor de laatste loodjes....ook dat komt goed. Dikke knuff

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

Lieve Marion, wat een geweldig fijn nieuws voor je. Ook ik ben blij voor jou en met jou. Ook gaaf dat je weer gebakken hebt. Ga zo door en ik denk aan je.

Tieneke

9

wat een goed nieuws voor je, en wat leuk dat je weer wat gebakken hebt, dat geeft toch aan dat je je wat beter voelt.
moet veel aan je denken en aan je positiviteit.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Dankjewel allemaal want ik vind het echt heel lief van jullie.
Ben niet van plan heel veel te gaan bakken en zeker nog geen marsepeintaarten maar we kruipen langzaam naar het einde toe en dan hoop ik gezond het jaar 2017 in te gaan want ben als het goed is op 28 december klaar :)

11

Wat een heerlijke en mooie taarten weer! Ook ik wens je veel sterkte, kracht en positiviteit voor de komende maanden! Hopelijk wordt 2017 een fantastisch jaar voor je :Y  :Y  :Y

12

Lieve Marion, ik hoop dat de laatste kuur is door gegaan en dat het goed gegaan is!!
hopelijk kan je nu even aansterken voor de operatie en een klein beetje bijkomen.

blijven aan je denken en hoop dat het vandaag toch een beetje fijne dag is doordat je de chemo nu afgesloten hebt.

Heel veel sterkte en ik denk aan je ook voor je gezin natuurlijk :)

13

Wat fijn om zulk nieuws te krijgen!!!!
Je baksels zien er weer uit de kunst uit!!

groetjes Wilma

14

Super goed nieuws en we zien graag weer meer van je baksels verschijnen! Deze zien er in ieder geval allemaal al weer even prachtig en heerlijk uit!!!

15

Dat zijn goede berichten, Marion; wat goed! Je mooie vlaaien zullen er extra goed door gesmaakt hebben.  :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Hallo allemaal

Inderdaad de laatste chemo gehad deze week en ik ben blij dat ik er vanaf ben want ik merk dat mijn lichaam op is dus precies goed getimed maar dat zullen ze in het ziekenhuis ook wel weten denk ik :)

Over drie weken inderdaad geopereerd en tot die tijd lekker even niks.
De operatie is 1 dag dus ik kom er smorgens in en ga aan het eind van de dag weer naar huis, jaja het gaat steeds sneller maar ik vind het niet erg want slaap liever lekker in mijn eigen bed :-)

Dankjewel allemaal ook voor de leuke reacties op de vlaaien en ja ze waren lekker vooral de aardbeienvlaai :)
Voor jullie allemaal een mooi weekend toegewenst en lief dat jullie aan me denken  :D  :thumb: