1

Onderwerp: Eerste spiegeltaart

Zie hier mijn eerste spiegeltaart!
Voordat ik ging experimenteren qua kleuren wilde ik eerst kijken of het glazuur maken me uberhaupt zou lukken...
Hier het resultaat! Kritiek is welkom!

https://s15.postimg.org/szjjznkk7/IMG_20161001_111421.jpg

2

Re: Eerste spiegeltaart

Ik heb er weinig verstand van, maar hij glanst dus...gelukt?!!  :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Hahaha, dat dacht ik ook!! Alleen niet helemaal tevreden met de kleuren dus volgende keer wat vrolijkers haha!

4

voor alles is een eerste keer :y
leuk gedaan...

5

hij glanst erg mooi ben het met je eens dat het wel een donkere kleur is , zelf vind ik lichter mooier maar super gedaan voor de eerste keer :thumb:

heb het nog nooit geprobeerd hoor dus eigenlijk geen recht van spreken :)  :)

6

Ja hoor hij spiegelt. Alleen de zijkant lijkt nog wat doorschijnend / onregelmatig?  Misschien nog wat spelen met de dikte van het glazuur?  Of in 2 lagen (geen idee of dat kan met dit glazuur? )

7

Dank jullie wel! Ik heb hem afgesmeerd met ganache, wat al veel strakker ging dan met botercreme... Ik ben er achter gekomen dat ik dus met ganache beter kan afsmeren haha! Maar de onregelmatigheden komen waarschijnlijk doordat de ganache nog niet helemaal strak was. Wel zitten denken om de volgende keer het glazuur even 10 minuutjes te laten staan zodat het wat indikt en dus (hopelijk) minder doorschijnt, haha!