Onderwerp: Nog een jungle taart!
Wat een geweldig thema... ik heb meer dan 6 van deze taarten gemaakt en iedere keer een feestje om te maken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog een jungle taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldig thema... ik heb meer dan 6 van deze taarten gemaakt en iedere keer een feestje om te maken!
Zooooo mooooooi!
wat mooi
ohhhhhh, wauwwww echt zo mooi!!! en zoveel om naar te kijken!!
prachtig hoe je alle dieren geboetseerd hebt en hoe je al die lieve bekkies hebt gemaakt echt geweldig hoor!!!
heel mooi ook de kleuren echt een taart voor een boekje hoor!!
En voor ons een feestje om naar te kijken. Wat geweldig hoe je het weer hebt gemaakt.
Groetjes Vonn
Idd weer een feestje om naar te kijken. Er is zo veel te zien in jouw jungle taart. Gewoon geweldig!!
Tjongejongjonge... ik heb na al die taarten er echt geen moeite meer mee als er gewoon een mes in gaat en het kunstwerk ter ziele gaat, maar bij deze ......
Ik zou zeggen: minstens eerst 3 dagen kijken!
Echt wow!!
ik zou hem niet durven aansnijden zo mooi!
En na meer dan 6x nog steeds even prachtig om te zien! Dit blijven gewoon echt prachtige taarten, en helemaal als jij ze maakt, dan vervelen ze nooit! . Top gedaan weer!!!
Allemachtig, leuker kan niet!!
Bedankt voor al jullie lief berichtjes!
Geweldig. Heel mooi
Wauw!
Wat een superleuke taart!
Deze is ook geweldig
Super mooi
Ontzettend gaaf! Wat een klus, dat boetseren van al die dieren, maar zo leuk dat je er zoveel plezier in hebt.
Tieneke
Wow Karen. Zoveel werk, en zoveel om te zien. Ik vind hem geweldig!! alle beestjes super mooi en de palmbomen ook!
Die is lief zeg !!!!!
Waaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwww!!!!!!!!!!
Er is zoveel te zien maar de taart is toch niet te druk. Knap hoe je dat klaarspeelt.
Leuk om naar te kijken.
wat een prachtige taart, ik ben er helemaal weg van, zoveel leuks om naar te kijken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog een jungle taart!