Onderwerp: {Parade} En ook hier wat achterstand inhalen
Naast een parade bij bruids-en stapel, ook hier wat recent werk
Tweezijdig:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » {Parade} En ook hier wat achterstand inhalen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Naast een parade bij bruids-en stapel, ook hier wat recent werk
Tweezijdig:
Prachtige taarten, ook je stapels!
Hele mooie heldere kleuren gebruik je.
Zucht, ook deze zijn zoooo mooi. Vind je stijl echt gaaf. En die van floors babyshower, wauw die is zo mooi in zijn eenvoud!!
Ze zijn echt prachtig! Ben stiekem wel beetje jaloers... dan moet ik nog veel oefenen
Deze zijn ook al zo mooi! Mooi strak ook!
wat een schitterende taarten, en zo strak.
groetjes Vonn
Wauwwwww, wat een schitterende parade!!! echt allemaal zo mooi en die kleurtjes tjonge jonge echt prachtig!!
en je drip cakes zijn zo mooi en leuk ohhhh echt ik blijf maar kijken
OMG...wat een schitterende, kleurrijke parade. Hier ook allemaal even mooi. Maar ook hier heb ik een favoriet....en wel de Bumba-taart. Die is zo vrolijk van kleur en anders dan wat je gewoonlijk tegenkomt (niet dat daar iets mis mee is hoor!!).
Wat een mooie taarten!
Mooie parade!
Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi, leuk, kleurrijk maar je uil vind ik helemaal leuk. Echt mijn stijl en mijn kleuren
Nog een vraagje...wat voor letters zijn dit? Ik heb wel dit lettertype maar dan zonder het ingedrukte randje, zeg maar. Of heb je dit zelf gedaan
Wat een mooie strakke taarten, echt super
Heel knappe taarten.
Vind het ook heel mooie letters met dat ingedrukt randje.
En Donald Duck is zo plezant!!!
Die letters zijn de push letters van cakestar, verkrijgbaar bij taartmonster, tlcs en cakeshop
Die letters zijn de push letters van cakestar, verkrijgbaar bij taartmonster, tlcs en cakeshop
Prachtig!
Hele mooie taarten. Hoe krijg je voor elkaar dat de ganache niet door druppelt?
Gewoon Geweldig!! Ik zit echt met open mond te kijken, prachtige taarten!!
Wat een prachtige taarten. Mooi strak ook, en hele mooie en leuke kleuren.
Wat een super parade! Heldere kleuren, strak afgewerkt en ze zullen vast ook heerlijk zijn! Mooi hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » {Parade} En ook hier wat achterstand inhalen