Onderwerp: {Parade} Zal ik ook maar weer eens...
Is al weer even geleden ivm zwangerschapsverlof, maar inmiddels ben ik alweer 1,5 maand bezig, dus wel weer wat te showen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » {Parade} Zal ik ook maar weer eens...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is al weer even geleden ivm zwangerschapsverlof, maar inmiddels ben ik alweer 1,5 maand bezig, dus wel weer wat te showen
Wat een gave taarten zeg, stuk voor stuk zo mooi!!
Mooie kleurencombi's kies je
Heel mooi!
wauwwwww, mijn kin blokkeert het toetsen blok!!! het is weer allemaal zo mooi en zulke mooie heldere kleuren!!! Prachtig hoor
ik vind ze allemaal zo schitterend maar de laatste vind ik zo'n leuke kleuren combi
Wat een geweldige taarten, hele mooie kleuren en super super strak.
Groetjes Vonn
Zo...jij hebt in die anderhalve maand zeker niet stil gezeten....en blijkbaar alweer een aardig ritme gekregen sinds de new-born-baby (nog gefeliciteerd natuurlijk!!). Stuk voor stuk mooie taarten. Prachtig!
Ik vind de letters op de Nemo taart zo leuk gedaan...zo met die bubbeltjes langs de letter O omhoog.
Super taarten
Super, vooral die Nemo taart!!!!!!!
Bedankt allemaal
Beetje jaloers... Zo mooi!
Ook deze zijn prachtig! Mooie kleuren telkens en zo mooi strak ook!!
Wauw wat een nette en mooie taarten toch weer! Vind vooral de Hulk taart heel mooi (mn het kleurverloop in de stenen, geeft echt wat extra's), en de Feyenoordtaart, en Nemo, en de trekker, en ...haha, allemaal dus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » {Parade} Zal ik ook maar weer eens...