1 Laatst bewerkt door LaLuub (26-02-2017 22:40)

Onderwerp: Heide Bruidstaart - semi naked

Voor een bruidspaar (achterneefje van mijn man) die in de heide business zit, en ze wilden heel graag ook een bruidstaart met heide. Deze bruidstaart was wel uit mijn comfort-zone (nog niet eerder met verse bloemen gewerkt), maar ik ben heel tevreden met het resultaat.

De hele setting was zo'n prachtig plaatje! Een prachtig bruidspaar, een prachtige trouwlocatie met heel veel heide (gedecoreerd door het bruidspaar zelf en hun familie), en een bruidstaart in dezelfde stijl.

Dezelfde heide is ook gebruikt in het bruidsboeket (die heeft een vriendin gemaakt), en ook in het decoreren van de trouwlocatie. Een totale match! Zo leuk om hier aan te mogen bijdragen!!

Wat vinden jullie?

http://myalbum.com/photo/Dp1w72V1JJNz/360.jpg

https://myalbum.com/photo/RzzQjC633RPX/1k0.jpg

2

Re: Heide Bruidstaart - semi naked

Heel erg stijlvol en heel erg mooi. Wat een prachtige ingetogen kleuren. En mooi op de boomstronk zo.

Tieneke

3

Heeeeeeeel erg mooiiiiiiii

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4 Laatst bewerkt door LaLuub (02-09-2016 18:05)

Tante Tien schreef:

Heel erg stijlvol en heel erg mooi. Wat een prachtige ingetogen kleuren. En mooi op de boomstronk zo.

Tieneke

Dank je wel! Ik heb ook echt wel even zitten dubben hoe van de heide een stijlvolle taart te maken.

Gelukkig maakte een vriendin van mij het bruidsboeket, dus ik kon qua bloemengebruik ook nog ideeen aanleveren en wensen doorgeven (en die zitten dus nu én in de taart, én ook in het bruidsboeket). En vervolgens kon ik dus gewoon uitzoeken wat in 'mijn' plaatje paste (o.b.v. de bespreking/wensen van het bruidspaar natuurlijk). Andere bloemen die ze in haar bruidsboeket had heb ik gewoon niet gebruikt, omdat die een m.i. té onrustig beeld gaven voor de taart.

Dus blij met je compliment dat je de taart stijlvol vindt: "missie geslaagd"  :lol:

5

Heel mooi en stijlvol inderdaad, vind het mooi dat er enkel natuurlijke kleuren te zien zijn

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Prachtig plaatje!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

wauwwww, ik vind de taart PRACHTIG!!!! :thumb:

zo mooi hoe je dat gedaan hebt en wat leuk dat je de zelfde bloemen als het boeket gebruikte!!

echt een plaatje hoor :thumb:

mag ik vragen hoe je dan de bloemen bovenop zo mooi bevestigd?

8

Baklataart schreef:

zo mooi hoe je dat gedaan hebt en wat leuk dat je de zelfde bloemen als het boeket gebruikte!!

Dank je wel!  ;)

Ik heb een plastic bloemenbuisje bovenin de taart gestoken (een wat dikkere, en die wat ingekort), en daar zitten de bloemen in. De bloemstelen en/of bloementape komen dus niet in aanraking met de taart. Voor het kleine bosje middenvoor heb ik een stukje van een rietje gesneden; daar hoefde bijna niets in, dus een gewoon rietje was voldoende voor deze paar steeltjes.

9

Mooi geworden,  leuk als zo'n stijl de hele dag terugkomt

10

LaLuub schreef:
Baklataart schreef:

Dank je wel!  ;)

Ik heb een plastic bloemenbuisje bovenin de taart gestoken (een wat dikkere, en die wat ingekort), en daar zitten de bloemen in. De bloemstelen en/of bloementape komen dus niet in aanraking met de taart. Voor het kleine bosje middenvoor heb ik een stukje van een rietje gesneden; daar hoefde bijna niets in, dus een gewoon rietje was voldoende voor deze paar steeltjes.

oké, dank je wel , blijf het echt zo mooi vinden :thumb:

11

Super gaaf!!

groetjes Wilma

12

Wow! Heel mooi.

13

Dank jullie wel voor de leuke reacties!  :thumb: Erg leuk om te horen/lezen, zeker als het een 'off standard' taart is. Dan ben ik (zo mogelijk) nóg meer benieuwd naar wat men er van vindt  :y

14

wat ontzettend mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

15

Ooh die is zo ontzettend mooi. Ik houd hier wel van. Rustiek, niet teveel poespas. Echt een supergave taart.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

16

Dank jullie wel  =)

Hij prachtig. Heel mooi