Onderwerp: Huisdiergeheimen
In eerste instantie wilde ik gaan boetseren, maar vanwege weinig tijd en een dubbele bestelling toch maar voor een print gegaan. Mijn eerste bestelling met een print.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Huisdiergeheimen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In eerste instantie wilde ik gaan boetseren, maar vanwege weinig tijd en een dubbele bestelling toch maar voor een print gegaan. Mijn eerste bestelling met een print.
Leuk gedaan! Mooi hoe het groen en rood elkaar naar boven halen.
Super leuke taart, mooie kleuren.
Groetjes Vonn
wauw, super mooi en heel erg leuk gedaan ook hoe je de print afgewerkt hebt, super leuk
mooi hoe je het muur effect in de rode taart hebt gemaakt hoe heb je dat zo mooi gedaan heb er altijd een beetje ruzie mee
Hele mooie taart geworden! Door de details aan de zijkant 'mis' je niets, mooi verwerkte print zo!! Soms zijn die taarten met print wat kaal, maar bij jou dus helemaal niet. Supermooi!
Leuk ontwerp, mooie taart!
Bedankt voor de reacties
@bakla, ik heb er ook altijd ruzie mee hoor Bij mij is het een kwestie van eerst de print erin drukken en dan voorzichtig met een mesje de lijnen aanscherpen.
Super leuk. Is helemaal in mu natuurlijk. Heb de film gezien samen met de kids. Leuk thema om mee te werken
Bedankt voor de reacties
@bakla, ik heb er ook altijd ruzie mee hoor Bij mij is het een kwestie van eerst de print erin drukken en dan voorzichtig met een mesje de lijnen aanscherpen.
oke ,dat is best slim hoor ga het de volgende keer zeker ook zo is proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Huisdiergeheimen