Onderwerp: Gender reveal cupcakes
De mama in spe wilde dat iedereen z'n eigen verrassingsmomentje had dus koos zij voor gender reveal cupcakes ipv een taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gender reveal cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De mama in spe wilde dat iedereen z'n eigen verrassingsmomentje had dus koos zij voor gender reveal cupcakes ipv een taart.
heeft er trouwens nog iemand tips voor loslatende cupcake bakjes? Ik had 20 cupcakes gebakken en na het afkoelen lieten bij 4 cupcakes de bakjes een beetje los?
wat zijn ze ontzettend schattig, wat leuk zo die vulling.
Ik heb hier pas gehoord dat het helpt als je de papiertjes al in de cupecakevorm even in de oven plaatst als deze aan het voorverwarmen is.
groetjes Vonn
Leuke cupcakes!
Cupcakebakjes in je tray in de voorverwarmende oven zetten, na het bakken een plank op je cakes leggen helpt ook.
Wat een schatjes en wat heb je het mooi gespoten de toefjes heel erg leuk
De tips hier boven werken prima voor los zittende papiertjes
Mooie schattige cupcakes!!
Bedankt dames !
Volgende keer verwarm ik de bakjes eerst voor, ben benieuwd!
Super leuk
Super leuk!
Loslatende papiertjes kun je voorkomen door direct na het bakken een plaat op de cc te leggen. Werkt voor mij heel goed. En papiertjes van bv HoM gebruiken of van DrOetker, maar dan wel de dikkere!
Wat een leuke cupcakes!
Superleuke CC's!! Zijn echte té schattig!!! Ik bewaar ze als inspiratie
En die tips voor loslatende papiertjes neem ik ook ter harte. Bij mij lieten er ook veel los (had wel de dikke bakjes van dr Oetker, maar de helft liet wel los).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gender reveal cupcakes