1

Onderwerp: Meringue kisses ♡

Binnenkort mag ik weer een drip cake maken en overal op de foto's zie ik  meringue kisses op de taarten verwerkt. Super leuk vind ik ze, dus de keuken maar weer eens ingedoken en iets nieuws geprobeerd...ik ben er blij mee ☺ Nu nog wat experimenteren met smaakjes, dus als er iemand goede tips heeft graag!

https://myalbum.com/photo/LXO55sOFw3Ex/360.jpg

2

Re: Meringue kisses ♡

Ze zien er leuk uit!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Mooi! Ze zien eruit om in te bijten!
Tieneke

4

Oh en ze zijn ook erg lekker,  bros van buiten chewy van binnen ☺

5

Ze zien er heerlijk en prachtig uit :thumb:

Je kan er best veel door doen hoor , nootjes, chocolade, vanille en andere smaak stoffen :9

Veel plezier met de taart ik kijk er naar uit :thumb:

6

Ik heb veel lorr an (schrijf je dat zo?) smaakstofjes, en maak dan verschillende smaakjes en kleurtjes.
Zelf vind ik de mint het lekkerst, en die maak ik dan mintgroen.
Roze met een zoet smaakje, cacao erdoor, gele citroentjes...
Leuk!

7

chantal1980 schreef:

Ik heb veel lorr an (schrijf je dat zo?) smaakstofjes, en maak dan verschillende smaakjes en kleurtjes.
Zelf vind ik de mint het lekkerst, en die maak ik dan mintgroen.
Roze met een zoet smaakje, cacao erdoor, gele citroentjes...
Leuk!

Wat een leuke ideeën inderdaad.  Was voor mij de eerste keer meringues dus ben er nog wat mee aan het stoeien. Wilde uit nieuwsgierigheid even naar je pagina gaan maar het enige dat ik kan kopen als ik op je link klik zijn schoenen

8 Laatst bewerkt door chantal1980 (15-09-2016 11:01)

Oh haha ja ik heb helemaal geen site meer! Want ik bak (bijna) geen taarten meer... Zal mijn onderschrift eens aanpassen ;)
En ik zie dat de foto's het ook niet meer doen.. helaas.

9

Leuk!! en lekkerrr

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery