Onderwerp: Bruidstaart met Dekora rozen en Pioenrozen (open en dicht)
Mijn bruidstaart van gisteren. Niet helemaal geworden wat ik in mijn hoofd had (weet inmiddels ook waar de fout zit qua opbouw, maar ja, achteraf heb je daar niet zo heel veel meer aan). Maar ok, wel mooi geworden.
De wens van het bruidspaar was een zacht oranje taart (vleugje), en de dekora roos (hard roze roos met een vleugje oranje). Pfff, dat vleugje oranje...was wel een dingetje. Had de taart eerst bekleed, maar vond het teveel zacht oranje, en te weinig een vleugje. Dus vannacht de taarten nog weer opnieuw bekleed !!! De eerste keer was al een drama met de 28 graden en hoge luchtvochtigheid, en dan doe je het ook nog eens vrijwillig een tweede keer over. (Zucht. Soms word ik moe van mezelf )
16 (halal) cupcakes erbij voor de kinderen uit de klas. De bovenste 2 lagen van de bruidstaart zijn gevuld met frambozenyoghurtbavarois, zelfgemaakte frambonzenconfiture en opgeklopte witte chocolade ganache, en de onderste laag is gevuld met citroenbavarois en lemoncurd. Alles afgesmeerd met witte ganache.
Even foto's spammen, want ik vind de bloemen wel heel erg mooi geworden, best trots op
Wat vinden jullie?
en nog even een foto half van achteren (ivm de mooie gesloten pioenroos ):
Genoeg gespamd!!!
Benieuwd naar jullie reacties!